ویرجیل ون دایک می گوید مرد LFC باید “صبور” باشد و “ناامید” نشود

ویرجیل فن دایک از یکی از هم تیمی هایش در لیورپول خواسته است که “صبور” باشد و “ناامید” نشود زیرا او به دنبال یک نقطه شروع ثابت زیر نظر یورگن کلوپ است.

هاروی الیوت در نیمه دوم مقابل برنلی در نیمه دوم به جای ترنت الکساندر-آرنولد مصدوم شد و با زدن هر دو گل لیورپول در نیمه دوم به قرمزها کمک کرد تا هر سه امتیاز را کسب کنند.

بازیکن سابق فولام تنها 15 بازی از 32 بازی خود را در این دوره (در تمام مسابقات) شروع کرده است، اما هر زمان که توسط تاکتیک آلمانی ما فراخوانده شود، تحت تأثیر قرار گرفته است.

با مصدومیت دومینیک سوبسوزلای و تیاگو آلکانتارا، شماره 19 ما شانس خوبی برای ورود به ترکیب اصلی ما در هفته های آینده دارد و کاپیتان ما از هم تیمی خود خواسته است که “به راه خود ادامه دهد”.

“هاروی خیلی جوان است” فن دایک به Liverpool ECHO (از طریق Rousing The Kop) گفت. او شخصاً از خیلی چیزها عبور می کند. او دوست دارد هفته به هفته بازی کند. اما بدیهی است که با بازی در بالاترین سطح، شما همچنین باید صبور باشید و سپس زمانی که آنها را به دست آوردید، لحظات خود را به دست آورید. او باید ادامه دهد. از اینکه بازی نمی کنید ناامید نشوید زیرا گاهی اوقات این بخشی از کار است، اما وقتی فرصت های خود را به دست می آورید، باید اجرا کنید و این کاری است که او در این مورد انجام داده است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) بازیکن آکادمی لیورپول در این دوره به طرز وحشتناکی خوب به نظر می رسد. قرار است یک قرارداد بلندمدت جدید امضا کند

الیوت می تواند در صورت نیاز به عنوان بخشی از هافبک سه و یا بیشتر در سمت راست در سمت راست عمل کند.

ملی پوش نوجوان انگلیس چشم بسیار خوبی برای یک پاس دارد و می دانید که او هر زمان که نماینده قرمزها باشد از جوراب هایش استفاده می کند.

این بازیکن 20 ساله تنها یک گل و 3 پاس گل در این فصل به ثمر رسانده است، اما او امیدوار است که این اعداد را از هم اکنون تا پایان فصل با اجبار به تیم از ابتدا بهبود بخشد.

برای بازیکنان سخت است که از روی نیمکت تاثیر بگذارند، اما این همان کاری است که قرمزهای دوران کودکی در چند مورد در طول رقابت های فعلی انجام داده اند.

الیوت آینده درخشانی در آنفیلد پیش رو دارد – راهنمایی و مشاوره فن دایک فقط او را به بازیکن بهتری تبدیل می کند.

#قسمت 100 پادکست امپراتوری کاپ: EOTK Insider با نیل جونز🎙️

https://www.empireofthekop.com/2024/02/12/virgil-van-dijk-liverpool-teammate-advice/ منبع: