ویژه: جدیدترین فرصت های تبلیغاتی در گروه ایران

انگلستان و آمریکا (4 ایالت، 30.7%)
دومین احتمال ممکن، ظهور انگلستان با آمریکاست. این اتفاق در صورتی رخ می دهد که آمریکا بتواند در بازی خود مقابل ایران پیروز شود و انگلیس با نتیجه بهتر از 4 بر صفر مقابل ولز شکست بخورد.

شانس صعود انگلیس: 76.9% شانس صعود، 46.1% شانس صعود: شکست انگلیس در حذف بر اساس یک احتمال نامعتبر است که چیزی جز باخت این تیم به ولز نیست. سه رویداد زیر باعث حذف سه شیر آب می شود:
1) سه شکست انگلیس مقابل ولز و پیروزی ایران
2) شکست، شکست بیشتر از سه تیم انگلیس و برابر ایران
3) از دست دادن بیش از سه گله توسط انگلیس در برابر پیروزی ولز و آمریکا

برای محاسبه احتمال تشدید، 13 حالت ممکن مورد بررسی قرار گرفت. البته موقعیت های بیشتری را می توان آنالیز کرد، اما این 13 موقعیت، نتایج احتمالی در فوتبال را تحلیل می کنند و به عنوان مثال، احتمال تساوی 6-6 بین انگلیس و ولز را به عنوان یک رویداد مستقل نادیده می گیرند تا نتایج قابل اطمینان تری کسب کنند. . بنابراین در جدول شانس ارتقاء 12 حالت وجود دارد.

اما شاید جالب ترین نتیجه، پیشرفت دو بر دو تیم های این گروه باشد:

بیش از نیمی از شانس های گروه ایران، صعود تیم ملی از مرحله گروهی جام جهانی را تعیین می کند.

ویژه: جدیدترین فرصت های تبلیغاتی در گروه ایران

شانس ارتقاء برای ولز (30.7٪ شانس ارتقاء، 7.6٪ شانس اول شدن)
ولز فقط سه راه پیش میره و جالبه که فقط اگه بهتر از 3-0 مقابل انگلیس برنده بشه و ایران با آمریکا مساوی کنه.یونایتد که در این صورت آمریکا و انگلیس حذف میشن.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک روز تا بازی حساس و سرنوشت ساز ایران – آمریکا و انگلیس – ولز باقی مانده است که به صورت همزمان برگزار می شود.

آمریکا و ایران (ایالت صفر، صفر درصد)
ایران و آمریکا تحت هیچ شرایطی به مرحله بعد صعود نمی کنند و حداقل یک تیم در اواخر بازی برای حذف ناراحت و افسرده می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1856197
7 دسامبر 1401 ساعت 23:29 |
6.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تیم ملی می خواهد جزو منتخبان باشد

ایران و انگلیس (5 مورد از 13 مورد، 38.4%)
محتمل ترین احتمال، صعود همزمان ایران و انگلیس است که در پنج مورد اتفاق می افتد. اگر ایران آمریکا را شکست دهد و انگلیس مقابل ولز شکست وحشتناکی نداشته باشد، این دو تیم راهی مرحله بعد خواهند شد. همچنین در صورت تساوی ایران و عدم شکست انگلیس به ولز، باز هم این دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

انگلیس با 4 امتیاز، ایران با 3 امتیاز، آمریکا با 2 امتیاز و ولز با یک امتیاز به دور بعد صعود خواهند کرد. اما هر کدام از آنها چه شانسی برای صعود دارند؟

این دو بازی در شرایطی برگزار می شود که تمامی تیم ها شانس صعود به مرحله بعد را دارند و حتی ایران، ولز و آمریکا نیز می توانند در شرایط خاصی به عنوان گروه برتر مرحله حذفی حضور داشته باشند.

ایران و ولز (2 ایالت، 15.3%)
ایران و ولز تنها در دو موقعیت بسیار بعید به طور همزمان صعود خواهند کرد. فرض این دو احتمال این است که ایران نباخت و یاران گرت بیل گل های زیادی مقابل انگلیس ببرند: 1) ایران پیروز می شود، ولز با اختلاف بهتر از سه می برد و 2) ایران مساوی می کند و ولز با اختلاف بهتر می برد. سه.

انگلستان و ولز (یک ایالت، 7.6%)
این حالت بر اساس شکست انگلیس است. اگر بازی ایران و آمریکا مساوی شود و انگلیس با اختلاف یک بر سه گل به ولز ببازد، این دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

شانس ارتقاء ایران: (53.8٪ شانس ارتقاء، 23.07٪ شانس برنده شدن)
ایران فقط در صورت برد یا تساوی صعود می کند. از مجموع هشت احتمال در این مورد، تساوی ایران و باخت کمتر از سه گل انگلیس منجر به حذف تیم ملی می شود چرا که در این صورت ولز تفاضل گل بهتری خواهد داشت.

آمریکا و ولز (یک ایالت، 7.6%)
حذف ایران و انگلیس آخرین احتمال ممکن برای گروه دوم جام جهانی است. اگر آمریکا بازی خود را برد و ولز 4 بر صفر انگلیس را برد، این دو تیم در کمال ناباوری راهی مرحله بعد خواهند شد.

شانس ارتقاء از ایالات متحده (38.4٪ شانس ارتقاء، 30.7٪ شانس برنده شدن):
آمریکا برای صعود فقط به برد نیاز دارد و در صورت پیروزی امکان حذف این تیم وجود ندارد. اما در عین حال دوستان پولیسیچ اصلا بدون برد پیش نمی روند. به نوعی می توان گفت که سرنوشت تیم فوتبال آمریکا برای برداشتن گام بعدی در دستان اوست.