پشت پرده انگیزه بزرگ کاپیتان دوم پرسپولیس نهفته است



شاگردان اسمارویرا با انگیزه و آماده سازی خوبی برای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می شوند و یکی از این بازیکنان وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که در فصل جاری اکثر مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد و از شرایط مسابقه دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد، عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که روزگاری بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود، نبود. این چپ دست در فصل جاری و به خصوص نیم فصل دوم با وجود بازگشت وحید امیری در سایه امید عالیشاه بوده است اما این روزها مثل مروارید در ترکیب پرسپولیس می درخشد!

اولین کاپیتان پرسپولیس پس از سرمربیگری اسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم در سایه که به عنوان یک بازیکن آزاد برای خلق بازی نیز ظاهر می شود، درخشید و به بخشی جدایی ناپذیر از ترکیب پرسپولیس تبدیل شد، اما مصدومیت احتمالا او را دور خواهد کرد. ترکیب در بازی بعدی در شرایط فعلی و به دلیل کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها مهاجم متخصص پرسپولیس است که حالا باید در کنار وحید امیری در اراک به جای امید عالیشاه به میدان برود.

وحید امیری پیش از این در دوران برونکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی می کرد. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در اراک بدرخشد و در غیاب کاپیتان اول به هم تیمی هایش کمک کند تا انتقام شکست هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم را بگیرد. شاید این دیدار حذفی به بازیکن 36 ساله پرسپولیس کمک کند تا حداقل یک سال دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. وحید امیری از این رو با انگیزه زیادی در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس شرکت کرد تا در اراک مرد اول تیمش شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال