حق رسانه برای رفتن به “سوپ انسانی” چلسی پس از نمایش وحشتناک – Talk Chelsea

انتظار داشتم امروز و بقیه این هفته چنین مقالاتی را ببینم. همه ما می دانیم که چگونه رسانه ها عاشق فروپاشی و سقوط چلسی هستند. بسیاری از آنها مقالاتی دارند که در پیش نویس نوشته شده اند و آماده هستند تا هر زمان که مشکلی برای چلسی پیش آمد پست کنند، و بسیاری از آنها امیدوارند و دعا می کنند که چلسی پس از صرف تقریباً 1 میلیارد پوند برای بازیکنان جدید، از نقل و انتقالات محروم شود یا امتیاز آنها کسر شود.

اما با همه آنچه گفته شد، می ترسم که اکثر مطالبی که در حال حاضر در مورد چلسی نوشته شده است، سخت باشد. من می دانم که بسیاری از آنها در زمان مرگ ما در حال پیشرفت هستند، اما شما فقط باید گاهی اعتراف کنید که انتقاد کاملاً شایسته است.

بارنی رونای از گاردین امروز یک مقاله تا حدی طعنه آمیز نوشته است و نمی توانم اعتراف کنم که با خواندن آن سرگرم شدم. این واقعاً احساسات من را خلاصه می کند، این واقعیت که تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که در حال حاضر بخندم زیرا این بهترین مکانیسم مقابله من است!

رونای تیم چلسی را به عنوان “سوپ انسان” توصیف کرده است و تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که بخندم، زیرا او درست می گوید!

چلسی در مقابل آرسنال آنقدر ضعیف بود که گاهی اوقات به نظر می رسید که در حال انجام نوعی فعالیت اعتراضی، غیرورزشی، فوتبال به عنوان یک عمل ایستادن طولانی در اطراف منتظر پایان آن است. رونای نوشت.

چقدر غیرعادی است که یک بازی را با نتیجه 5-0 در آخرین ضربات یک مسابقه قهرمانی ببریم، اما به نوعی این حریف است که داستان اینجا را دوست دارد. چلسی چقدر بد بود. حتی صفحه تیم هم حس آخرالزمان، باقیمانده، فوتبال در پسا آخرالزمان را داشت.

مادریک-مادوکه-جکسون-گالاگر. این یک سوپ انسانی عجیب است، قطعات نامتجانس، استعداد انسانی به عنوان اعداد مستهلک شده. ما مردان پر شده هستیم. ما مردان توخالی هستیم. ما خط هافبک چلسی هستیم. تصور کنید این تیم چلسی را 5-0 شکست ندهد.

به نوعی با طراوت بود. فوتبال سیستم های سنگین زیادی در اطراف وجود دارد. دیدن تیمی بدون هیچ برنامه ای چقدر رهایی بخش است. در یک نقطه، انزو فرناندز توپ را 30 یارد به جلو برد، سپس به نظر می رسید که پهنای باندش تمام شده است، متوقف شد و دوباره شروع کرد، به وضوح گیج شده بود. تنها کار واقعی کانر گالاگر در اوایل این بود که به سرعت وارد و جلوی هر ضربه ایستگاهی آرسنال بایستد. خوب، این یک زندگی است.

«استعداد در اینجا احتکار شده است. اما چرا؟ این سوالی است که به نظر می رسد چلسی با هر پاس جانبی، هر شروع مجدد با شانه بالا انداختن از خود می پرسد. در این تیم چلسی بدون کول پالمر و مالو گوستو افت کیفیت جدی وجود دارد. یکی از چیزهای عجیب در مورد هجوم 18 ماهه، محدوده محدود استعدادها بود. چلسی فوتبالیست های زیادی با دمای اتاق خرید. همه پرکننده بدون قاتل. این DNA ما در حال حاضر است: بله، شاید بازیکن.

من این را سرگرم کننده یافتم که اعتراف آن واقعاً ناراحت کننده است. اما من در حال حاضر در آن هستم.

کایران گیل از دیلی میل همچنین نتیجه گیری بسیار بدی داشت و او نیز در این مورد است.

“راستش را بگویم، این در ابتدا قرار بود در مورد نیکلاس جکسون و اینکه اگر چلسی در تابستان امسال مهاجمی را به خدمت بگیرد، آیا او می تواند به عنوان یک وینگر چپ کار کند.” آبشش نوشت. اما آن موقع بود که 1-0 بود.

سپس 2-0 شد که برای چلسی ناامیدکننده بود. سپس 3-0، کمی شرم آور. سپس 4-0، تحقیر آمیز. سپس 5-0، یک کاپیتولاسیون تایید شده که در آن یکی از وفادارترین پیروان کشور به این نتیجه رسید که به اندازه کافی دیده اند و مدت ها قبل از پایان تمام وقت، از پایان خارج از خانه ورزشگاه امارات خارج شده اند.

جکسون و مناظره جناح چپ می توانند یک روز دیگر صبر کنند. پس از این باخت به آرسنال، چلسی مشکلات بزرگتری دارد که باید به آنها رسیدگی شود، و سخت است که احساس نکنیم آنها فراتر از سرمربی هستند.

این بدان معنا نیست که مائوریسیو پوچتینو بی تقصیر است. دور از آن. او نمی تواند از این که چگونه چلسی در انبوهی از برچسب های قیمتی فرو ریخته است، پاسخگو باشد.

برای اینکه چگونه به نظر می رسد این تیم جوان در نیمه دوم ظاهر می شود که گویی لالایی خوانده شده است. برای اینکه چگونه در یک بخش پر از سبک های قابل تشخیص بازی، دشوار است که ببینیم چلسی در تلاش است تا انجام دهد.

روز سه‌شنبه در جاهای دیگر منتشر شد مبنی بر اینکه پوچتینو در فصل آینده سرمربی تیم باقی خواهد ماند و حداقل آن‌ها زودهنگام بودند.

برنامه این بود و ظاهراً هنوز هم این بود که یک بازبینی تابستانی انجام دهیم. منابع می گویند که بازیکنان پوچتینو را “دوست دارند”، اما شب هایی شرم آور مانند چلسی که سنگین ترین شکست تاریخ خود را از آرسنال متحمل می شود، با مالکیت Clearlake Capital و مدیران ورزشی پل وینستانلی و لارنس استوارت، کمکی به او نخواهد کرد.

و اکنون آنها گیر کرده اند. با بازیکنان جوان گیر کرده بودند، برای مبالغ قابل توجهی امضا کردند و قراردادهای مادام العمر را امضا کردند، که برای تغییر آنها برای هر چیزی غیر از باخت تلاش می کردند. در این فکر بودم که چه باید کرد، به کجا مراجعه کرد، و اینکه آیا این تیم هرگز پتانسیلی را که برای آن هزینه کرده‌اند، برآورده خواهد کرد.

اکسل دیاسی و بنوا بادیاشیل مجموعاً 74 میلیون پوند هزینه کردند و تنها زمانی که تیاگو سیلوا 39 ساله برای تشکیل یک تیم دفاعی در یک سوئیچ معرفی شد که محدودیت آسیب را فریاد می زد، از دریافت امتیازات خودداری کردند. Moises Caicedo و Enzo Fernandez 221 میلیون پوند هزینه کردند و نتوانستند با لباس قرمز به کسی نزدیک شوند. نونی مادوکه و مادریک 117 میلیون پوند هزینه داشتند و به سختی گلزنی کردند. جکسون 32 میلیون پوند هزینه کرد و علیرغم نشان دادن اجمالی از موارد خوب، ما دوباره شاهد بدی های او بودیم.

موقعیت پوچتینو به درستی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اما او تنها بخشی از یک مشکل بزرگتر است که باعث شده چلسی یک فصل دیگر بدون فوتبال اروپا را با آن روبرو کند.

او همه مسائل ما را به طور کامل در اینجا جمع آوری کرده است. نمی دانم آیا این نیز مانند همه نگرانی ها و انتقادات ما بر سر زبان ها خواهد افتاد؟ ایجاد تغییرات، در حال حاضر!

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-media-right-to-go-at-human-soup-chelsea-after-horrific-display/ منبع: