پوگبا مشکلاتش در منچستریونایتد را فاش کرد/ بزرگ شدم، یاد گرفتم، مرد شدم

پوگبا تنها دو قهرمانی با یونایتد کسب کرده است. برای موفقیت در لیگ اروپا و جام اتحادیه در فصل 17-2016. در مقابل، اولین حضور او در یوونتوس از فصل 2012-2016 باعث شد که او چهار قهرمانی متوالی سری آ و دو قهرمانی کوپا ایتالیا را به دست آورد. و اگرچه رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز او را می خواهند، او اصرار داشت که بهترین گزینه او بازگشت به باشگاه اوجش است.

پوگبا در مورد دوران حضورش در اولدترافورد اعتراف کرد: “من مشکلات زیادی در منچستر مانند مصدومیت، مربیان مختلف (پنج نفر) و پست های زمین داشتم. پیام های هواداران یوونتوس همیشه باعث خوشحالی من شده است. خوب در یونایتد. فصل گذشته خیلی به بازگشتم فکر کردم و حالا اینجا هستم. خوشحالم. به سرنوشت ایمان دارم، از انتخاب هایی که در زندگیم انجام داده ام خوشحالم. زندگی چنین است. گاهی اوقات شما انتخاب هایی می کنید که برای شما مناسب نیست، اما من از سال هایی که در منچستر گذراندم راضی هستم. رشد کردم، یاد گرفتم، مرد شدم. اشتباه نکردم. “خدا خواست و من خیلی خوشحالم خوشحالم که امروز اینجا در یوونتوس هستم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

او روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “زمانی که من در منچستر بودم، با مکس الگری (سرمربی یووه) نیز در ارتباط بودم. پیشنهادات زیادی داشتم اما قلبم می گفت یوونتوس. من فقط می خواستم به یووه برگردم. . خوشحالم که به خانه برگشتم. همه شما استقبال مردم را دیده اید. اما این بیش از یک رویا است. من واقعاً بسیار خوشحالم.”

خوشحالی پوگبا از بازگشتش به یوونتوس، از جمله پستی در شبکه های اجتماعی که در آن نوشته بود: «به گونه ای که هرگز ترک نکرده ام، برگشتم»، خشم برخی از هواداران یونایتد را در توییتر برانگیخته است.

پل پوگبا، 29 ساله، معتقد است که “مصدومات، مدیران مختلف و موقعیت های مختلف در زمین” باعث شده تا 6 سال حضور او در اولدترافورد بی نقص نباشد. اما فوق ستاره فرانسوی می گوید این مسائل به رشد و پیشرفت او کمک کرده است. و حالا رفتن به «خانه» برای او «فراتر از یک رویا» است.