پپ کیمیچ؛ به یاد این سرزنش راهپیمایی! (تصویر)

در پایان بازی امروز منچسترسیتی و بایرن مونیخ، گفتگوی پپ گواردیولا و جاشوا کیمیخ بسیاری را به یاد صحنه خاصی از فصل گذشته سرمربی اسپانیایی در مونیخ انداخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مارس 2016 بود که پس از دیدار بایرن مونیخ و دورتموند که با تساوی 0-0 به پایان رسید، سرمربی باواریایی ها در میانه میدان تسلیم شد و با حرکات دست و هیجان با کیمیچ صحبت کرد. بیان، که در آن زمان فقط 21 سال داشت و یک ستاره در حال ظهور بود. از حالت مبهوت این ستاره جوان به نظر می رسید که گواردیولا او را سرزنش می کند و از عملکرد او ناراضی است. اما در پایان این گفتگو ستاره جوانش را در آغوش گرفت تا بفهمد بین استاد و شاگرد کینه ای وجود ندارد.


سرویس خبر شماره: 1835134
مرداد 03, 1401 در 02:05 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کیمیچ بعدا فاش کرد که چون در دقایق پایانی فریادهای گواردیولا را در کنار زمین برای تغییر موقعیت نشنیده بود، در پایان بازی هم همین موارد را به او گوشزد کرد و مشکلی بین آنها وجود نداشت.

در پایان بازی امروز، این دو به سمت یکدیگر رفتند و دقایقی با هم صحبت کردند و در کمال کنجکاوی سرمربی اسپانیایی با همان ذوق و شوق معمول با شاگرد سابق خود شروع به صحبت کرد و بعید نیست نکته ای را به او یادآوری کرده باشد. از نو.



مجله اخبار فوتبال خارجی