چادرملو در برابر چهار سکانس نیم فصل دوم


سرویس خبر شماره: 2016874
5 مه 1403 در 6:29 ب.ظ.
523

5نقطه نظر

شاگردان سعید اخباری که تا به اینجای فصل جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بوده اند همچنان نگران بحث داوری و هفته های باقی مانده هستند.

چادرملو در برابر چهار سکانس نیم فصل دوم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نماینده اردکان همچنان پیگیر شانس های خود برای صعود در لیگ برتر است و امیدوار است تا شش هفته دیگر جواز صعود به لیگ آزادگان را کسب کند. با این حال آنها مدعی هستند در هفته های اخیر به دلیل اشتباهات داوری دچار مشکلات بزرگی شده اند و به همین دلیل امتیازات زیادی را از دست داده اند.

این باشگاه با انتشار چهار عکس مشکوک در هفته های اخیر به ویژه در نیم فصل دوم که تصمیمات داوری برای این تیم نامطلوب بود، خواستار توجه و نظارت بیشتر کمیته داوران و فدراسیون فوتبال بر عملکرد و شرایط شد. تیم ها

پنالتی از دست رفته در دقایق پایانی بازی مقابل داماش که داور با وجود برخورد توپ با دست مدافع حریف اعتقادی به پنالتی نداشت و همچنین برخورد بسیار مشکوک در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان که نبود. همراه با اعتقاد داور به پنالتی بودن، دو بازی بود که این باشگاه باید 4 امتیاز دیگر در جدول به آنها اضافه می کرد.

2014572
توپ به مدافع داماش برخورد کرد که داور با درخواست پنالتی چادرملو رد شد.

این تیم با انتشار عکس های مربوط به دیدار مقابل نفت و گاز گچساران نیز به نادیده گرفتن پنالتی توسط تیم خود معترض است و البته سایر ادعاهای آنها مبنی بر نادیده گرفتن پنالتی به سود رقبا نیز می تواند باشد. در هفته های پایانی توسط کمیته داوران نظارت شود.

در حال حاضر خیبر خرم آباد با سه مدعی اصلی دیگر یعنی چادرملو اردکان، فجرسپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان در صدر جدول قرار دارد. ببینید کمیته داوران چه تصمیمی گرفته است. و فدراسیون برای پایان دادن به این اعتراضات و اشتباهات داوری پیگیری خواهد کرد.

2014573
در دیدار مقابل نفت و گاز تماس دروازه بان با مهاجم این تیم نیز از نظر داور پنالتی نبود و همین موضوع باعث اعتراض نماینده اردکان شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی