گربه سیاه سپاهان آمد! (عکس)

پیکان در دو فصل اخیر دو بار مقابل سپاهان پیروز شد تا گربه سیاه این تیم لقب بگیرد.

گربه سیاه سپاهان آمد!  (عکس)

پیکان را می توان گربه سیاه دو فصل اخیر سپاهان دانست. آنها بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس داشتند و با یک پنالتی شکست خوردند، به دنبال نمایش خوب مقابل سپاهان هستند و به نظر می رسد طلای پوشان در ورزشگاه خانگی خود دست و پنجه نرم خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1936876
22 اردیبهشت 1402 ساعت 07:30
148 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خاطرات تلخ مدعی قهرمانی تیم مجتبی حسینی

در بازی رفت فصل گذشته سپاهان و پیکان که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، خودروسازان موفق شدند با نتیجه 2 بر یک پیروز شوند و با 3 امتیاز به تهران بازگردند.

1874243
محمدحسین فلاح با گل فوق العاده ای که پارسال به سپاهان زد از زمین مسابقه اخراج شد! بعد از آن بازی خیلی ها گل او را با ضربات ون پرسی مقایسه کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای مهم هفته بیست و نهم لیگ برتر عصر جمعه، سپاهان میزبان پکان تهران است. شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی به اصفهان سفر کردند که در دو فصل گذشته تنها یک بار سپاهان را شکست دادند.

نکته قابل توجه دیگر در تقابل های اخیر پیکان و سپاهان، عملکرد خوب محمدحسین فلاح، چپ دست خودروسازان است. فلاح در بازی خارج از خانه پارسال با یک ضربه دیدنی و شگفت انگیز گل دوم تیمش را به باشکوه ترین شکل ممکن به ثمر رساند و برنده شد. این بازیکن در بازی رفت امسال یک پاس گل تماشایی برای محمدعلی کاظمی ارسال کرد تا زمینه ساز تک گل تیمش و پیروزی پیکان شود.

1874244
محمدعلی کاظمی در دور اول امسال با ضربه سر دیدنی دروازه سپاهان را باز کرد و برنده شد. کاظمی در بازی خارج از خانه به عنوان دانیال جهانبخش مصدوم به میدان رفت و دقایقی قبل از گل سیو فوق العاده ای را انجام داد.

پیکان اگرچه در بازی برگشت فصل گذشته با سرمربیگری مجتبی حسینی مقابل سپاهان شکست خورد اما در اولین دوره لیگ امسال بار دیگر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در دیداری که در هفته چهاردهم در کرج برگزار شد، خودروسازان سپاهان با برتری مقابل این مدعی، یکی از سه باخت این تیم را رقم زدند.