گلگره دوره پس از قلعه: همه چیز برای حفظ میراث

1853200
در ادامه این دیدار، گلزنان که با وجود از دست دادن 2 امتیاز در ثانیه های پایانی، همچنان در رده چهارم قرار گرفتند، ریکاوری خوبی در ورزشگاه خود داشتند و از چهره آنها نشان می دهد که آماده ادامه چالش کسب رده چهارم هستند. ماموریتی که پس از امیر قلعه نویی، با شور و شوق فکر سعید الهویی، سرمربی جوان این روزهایش دنبال می شود.

1853201

تیم فوتبال گل گهر در فاصله چهار هفته مانده به رقابت های لیگ برتر توانست جایگاه چهارم را برای خود حفظ کند.

گلگره دوره پس از قلعه: همه چیز برای حفظ میراث

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این سومین بازی بود که بدون امیر قلعه نویی به گل رسید که یادآور آخرین حضور این مربی روی نیمکت زرشکی در بازگشت شاگردان منصوریان به سیرجان بود.
قلعهنویی پنجم اسفندماه سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تیم فوتبال خوزستان در ورزشگاه گل گهر برای آخرین بار روی نیمکت نشست و با شاگردانش و سیرجانی ها خداحافظی کرد که در این دیدار امین پورعلی موفق شد دروازه را باز کند. آخرین ثانیه های وقت اضافه کریستوفر کنت توسط مدافعان تیم حریف خطا شد.

1853199
چند هفته بعد سرخپوشان اهوازی به سیرجان برگشتند و برای انتقام آمدند اما این بار سرنوشت آخرین ثانیه های بازی را به سود فولاد خوزستان رقم زد تا این تیم بازی باخت را با تساوی با الکس الگریا تغییر دهد. . هدف.
شاگردان سعید الهاوی، برنده قائم شهر در اولین حضورش روی نیمکت دروازه، در بازی دوم مغلوب ذوب آهن شدند و در بازی سوم مقابل فولاد خوزستان به تساوی 2 بر 2 رسیدند تا روزی که تراکتور در انزلی یک امتیاز و مس رفسنجان. همچنین به عنوان جهان شکست خورد و همچنان در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

ابوالفضل امیرزاده



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1921482
27 آوریل 1402 @ 21:42
4.2K |

2نقطه نظر

ریکاوری سرگرم کننده پس از حفظ رتبه چهارم؛