این ژاپنی در فوتبال انگلیس یک جنتلمن است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلزنی در دقایق پایانی و تغییر نتیجه به نفع برایتون برای کائورو میتوما تبدیل به یک مهارت نرم شده است. شش روز پس از اینکه موفق شد گل پیروزی تیمش مقابل لیورپول را در جام حذفی به ثمر برساند، امشب سه امتیاز برایتون مقابل بورنموث به دست آورد.

میتوما که در سه بازی اخیر تیمش (لسترسیتی، لیورپول و بورنموث) گلزنی کرده است، در بازی این هفته موفق شد سه دقیقه مانده به پایان بازی دروازه حریفان را باز کند در حالی که بورنموث نمایش خوبی داشت و حتی می توانست. پیروزی. جای برایتون هر سه امتیاز بازی را خواهد داشت. با این حال برایتون تنها با یک گل مهاجم ژاپنی خود به پیروزی رسید تا حتی شانس کسب سهمیه اروپا را نیز داشته باشد.

برایتون به لطف گل دیرهنگام ستاره ژاپنی خود، یک پیروزی شیرین مقابل بورنموث به دست آورد.

این ژاپنی در فوتبال انگلیس یک جنتلمن است


سرویس خبر شماره: 1868590
16 فوریه 1401 در 01:34
1.4K |

0نقطه نظر

هیچ تیمی از دست میتوما در امان نیست

یاران میتوما در حال حاضر تنها دو امتیاز با تاتنهام رده پنجمی فاصله دارد. آنها با 34 امتیاز ششم هستند و حتی می توانند به نیوکاسل و یونایتد در رده های چهارم و سوم بپیوندند تا به نمایش قدرتمند خود ادامه دهند. البته کسب مقام پنجم و راهیابی به لیگ اروپا شاید هدف احتمالی و منطقی تری باشد که به عنوان یک دستاورد بزرگ برای برایتون تلقی می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی ستاره 25 ساله ژاپنی پس از گلزنی مقابل بورنموث حالا در 7 بازی اخیر 5 گل به ثمر رسانده است. او که پایان نامه دانشگاهی خود را در مورد هنر دریبلینگ در فوتبال نوشته است، اکنون برایتون را یک قدم به رویایی نزدیک کرده است که رسیدن به آن با اهداف هنری او باورنکردنی است.

1798438