مطالبات مس خارجی ها پرداخت می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از انتشار خبر عدم پرداخت مطالبات سرمربی مس کرمان و بازیکنان خارجی که باعث ناراحتی آنها و سرمربی این تیم شد، معاون فنی نارنجی پوشان مدعی شده است که این باشگاه تلاش می کند طبق برنامه به تعهدات خود عمل کند، مشکلی وجود نخواهد داشت.

معاون فنی باشگاه مس کرمان تاکید کرد که سران این باشگاه برای انجام تعهدات خود تلاش می کنند.

مطالبات مس خارجی ها پرداخت می شود


سرویس خبر شماره: 1870908
28 فوریه 1401 @ 18:33 |
2.2 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

معاون فنی باشگاه گفت: مس کرمان یکی از باشگاه هایی است که به خوبی و به موقع توانسته درخواست های قراردادی بازیکنان را تسویه کند. قطعا پرداخت به اتباع خارجی نیز در دستور کار است. با توجه به اینکه برای پرداخت ها به خصوص ارزی باید نامه های لازم با مجموعه مس نوشته شود در این قسمت کمی تاخیر ایجاد شد اما در نهایت سران باشگاه تمام تلاش خود را برای همراهی با تیم به کار گرفتند. بدون مشکل کار را دنبال کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

عارف سعیدیان در این خصوص گفت: مس کرمان از فصل گذشته بالاخره با همبستگی و اتحاد بی سابقه توانست سهمیه صعود را کسب کند و دل هواداران کرمانی شاد. در این فصل نیز با توجه به اینکه بعد از مدت ها در لیگ برتر ظاهر شدیم، برنامه رسیدن به سهمیه بقا است و با هم این مسیر را طی خواهیم کرد.

سعیدیان از هواداران خواست تا از این تیم حمایت کنند و گفت: اگرچه تا اینجای هفته توانسته ایم فاصله خوبی با سایر مدعیان سقوط ایجاد کنیم، اما 10 هفته سختی در پیش داریم. از اصحاب رسانه می خواهیم با کاهش حواشی و اخبار جعلی علیه مس کرمان، تیم را در رسیدن به نتیجه مطلوب و حفظ سهمیه کمک کنند. همه عوامل باشگاه از هوادارانی که اعضای اصلی آن هستند گرفته تا مدیران و اعضای کادر فنی و بازیکنان با هدف بزرگی که مایه افتخار این باشگاه است کار را دنبال خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی