شریفات: نساجی حق نداشت قهرمان جام حذفی شود


سرویس خبر شماره: 1921019
25 آوریل 1402 در 11:57 ب.ظ
13.5 هزار |

3نقطه نظر

اسماعیل شریفات ضمن تقدیر از مردم نساجی برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت کرد.

شریفات: نساجی حق نداشت قهرمان جام حذفی شود

شریفات درباره دو رویارویی آلومینیوم و نساجی در جام حذفی سال گذشته و امسال گفت: برو ببین، خیلی واضح است، فینال اصلا حق آنها نبود، ما در نیمه اول سه توپ زدیم، روز آنها بود و ممکن است. خداوند در آسیا موفق باشد و نماینده خوبی برای کشورمان باشد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

شریفات درباره جو ورزشگاه گفت: به نظر من باید هواداران را تشویق کنید، آنها تیمشان را تشویق کردند، در ابتدای بازی کمی به ما توهین کردند، اما این طبیعی است، بعد از آن بین تیم ما و نساجی تفاوت وجود دارد. فینال حذفی اما آنها خیلی خوب تیمشان را تشویق کردند و جزو تیم هایی هستند که خوب تشویق می کنند و به تیم مقابل استرس وارد می کنند.»

شریفات در مورد این بازی گفت: به نظر من بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول آنها فشار زیادی به هواداران خود وارد کردند اما در نیمه دوم برتری ما بیشتر بود و فکر می کنم 100 درصد بازی داشتیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید دو یا سه گل می‌خوردیم، اما در مجموع یک تساوی عادلانه بود.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل نساجی به تساوی رسید. در پایان این دیدار اسماعیل شریفات بازیکن باتجربه اراکی در میکسدزون حاضر شد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت که در ادامه می خوانید؛