بسته بارسلونا برای لواندوفسکی رونمایی شد

قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن در تابستان 2023 به پایان می رسد و این بازیکن هم اکنون به سوژه اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندسلیگا تبدیل شده است.
مهاجم لهستانی یکی از بازیکنان کلیدی بایرن از نظر موفقیت و قهرمانی در فصول اخیر بوده است و درخشش خیره کننده او باعث شده است که بسیاری از باشگاه های اروپایی وضعیت او را زیر نظر بگیرند و علاقه شدیدی به جذب او داشته باشند.

در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن از باشگاه و پیوستن به بارسلونا در پایان فصل به گوش می رسد، اما سران بایرن مونیخ بارها تاکید کرده اند که ستاره لهستانی در پایان فصل این تیم را ترک نخواهد کرد. فصل فصل. در واقع، باواریایی ها متقاعد شده اند که ستاره لهستانی فصل آینده نیز برای بایرن بازی خواهد کرد، اما گزارش های دیگر حاکی از آن است که او خودش می خواهد از آلیانس جدا شود و به بارسا بپیوندد.

به نظر می رسد بارسلونا قصد دارد تا حد امکان روبرت لواندوفسکی را به خدمت بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1822472 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 23:13 |
13,409 |

1نظرات

با این حال، به نظر نمی رسد بارسلونا برای جذب روبرت لواندوفسکی تردید کند. اخیراً گزارش شده است که باشگاه از مدیر خود، پینی زاهاوی خواسته است تا بایرن مونیخ را تحت فشار قرار دهد تا ستاره لهستانی را ترک کند. در همین رابطه فابریزیو رومانو، روزنامه نگار مطرح ایتالیایی مدعی شده است که بارسلونا از لواندوفسکی دست بر نمی دارد. طبق گزارش رومانو، باشگاه کاتالان به لواندوفسکی پیشنهاد قراردادی سه ساله داده است. گزینه دیگری نیز برای ستاره مهاجم وجود دارد که قراردادی دو ساله است که می تواند به طور خودکار برای یک سال دیگر تمدید شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی