ترس از واقع گرایان؛ تب مودریچ همه را نگران کرده است


سرویس خبر شماره: 1835751
07 مرداد 1401 @ 12:42 بعد از ظهر |
3.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید دیروز علائمی مانند تب داشت.


با این حال، روزنامه اسپانیایی AS گزارش داد که مودریچ مدتی را دور از هم تیمی های خود سپری کرده است اما به احتمال زیاد او می تواند بازی مقابل یوونتوس را انجام دهد.
این خبر خوبی برای کادر فنی رئال مادرید خواهد بود زیرا کارلو آنچلوتی پیش از این تاکید کرده بود که رئال مادرید برای قهرمانی در سوپرکاپ اروپا اهمیت زیادی قائل است و با تمام وجود برای کسب این جام به میدان خواهد رفت.
مودریچ در دو بازی مقابل بارسلونا و کلاب آمریکا بیش از 90 دقیقه بازی نکرد و با توجه به تاکید آنچلوتی بر استفاده از ترکیب نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سوپرجام اروپا، احتمالا در بازی با یووه زمان بیشتری در زمین خواهد داشت. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، بازیکنان رئال مادرید همچنان برای اردوی آماده سازی پیش فصل در آمریکا هستند.
این تیم یک بازی دیگر مقابل یوونتوس انجام خواهد داد و سپس به اسپانیا باز خواهد گشت تا قبل از شروع فصل جدید لالیگا با شرایط آب و هوایی و زمان مادرید هماهنگ شود.
این در حالی است که دمای بدن لوکا مودریچ روز پنجشنبه افزایش یافت و تب او را گرفت و با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر جهان، این موضوع نگرانی های زیادی را به همراه داشته است.
این نگرانی با توجه به اینکه افراد مبتلا به کرونا اجازه سوار شدن به هواپیما و ورود به اسپانیا را ندارند بیشتر شده است اما تست منفی این بازیکن کروات خیال او و کادر فنی رئال را تا حد زیادی راحت کرده است.