علیرضا بیرانوند دیدار با ولز را از دست داد

علیرضا بیرانوند هنوز در بازی افتتاحیه جام جهانی 2022 با ایران مقابل انگلیس بازی می کرد که در اثر برخورد شدید با مجید حسینی، بینی اش شکست. در این دیدار پزشکان تلاش ویژه ای کردند تا او را به زمین بازگردانند اما در نهایت این اتفاق میسر نشد و حسین حسینی به عنوان دروازه بان دوم جای او را در زمین گرفت.
حالا با توجه به غیبت همیشگی بیرانوند در بازی ولز، باید بار دیگر حضور حسین حسینی را جزئی از دروازه ایران دید یا اینکه سرمربی پرتغالی تیم ملی عابدزاده یا پیام را برای ترکیب اصلی انتخاب کند. از تیم ملی

با بیرون رفتن بیرانوند برای همیشه، یکی از اصلی‌ترین ابهام‌های موجود در لیست تیم ملی مقابل قرمزپوشان ولزی، دروازه‌بان ایران خواهد بود که وظیفه سخت محافظت از قفس تور را بر عهده خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا بیرانوند که یکی از مهره های کلیدی تیم ملی فوتبال ایران است، به دیدار روز آینده برابر تیم ملی فوتبال ایران می رود. ولز.“خوشبختانه او تست های مختلفی انجام داد و امروز امتحان را پس داد. شکی نیست که او مشکلات جدی داشت، اما خوشبختانه همه چیز در مسیر درستی پیش می رود و ما از این بابت خوشحالیم، اما به دلیل اینکه او در تصادفی رخ داد که منجر به تصادف شد. نوعی آسیب مغزی و به دلیل پروتکل پزشکی لازم “ما باید به آن پایبند باشیم و هیچ راهی برای دور زدن آن پروتکل وجود ندارد.”
کی روش بعدا خبر خوبی برای فوتبالدوستان داشت و درباره حضور بیرانوند مقابل آمریکا گفت:به همین دلیل (پروتکل های فیفا) او فردا بازی نمی کند، اما برای بازی مقابل آمریکا آماده خواهد بود.

بیرانوند که با محافظ ویژه در آخرین تمرین تیم ملی حاضر شد و خوش شانس بود تا در بازی با ولز در ترکیب قرار بگیرد، طبق اعلام فیفا قرار است فردای آن روز از روی سکوها عملکرد هم تیمی هایش را تماشا کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ولز از غیبت علیرضا بیرانوند در دومین بازی ایران در جام جهانی 2022 خبر داد.

علیرضا بیرانوند دیدار با ولز را از دست داد


سرویس خبر شماره: 1855328
03 دسامبر 1401 در 06:55 ب.ظ
86 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

ما نمی توانیم پروتکل های فیفا را دور بزنیم.