میناوند قدم به قدم با ستاره های فوتبال جهان (عکس)


سرویس خبر شماره: 1847832
20 اردیبهشت 1401 ساعت 17:39 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نعمت بزرگ و خاطره بزرگ



مجله اخبار فوتبال داخلی

در سال هایی که موج جدیدی از بازیکنان ایرانی راهی لیگ های اروپایی می شدند، مهرداد میناوند یکی از بازیکنان خاص آن دوران بود.

میناوند قدم به قدم با ستاره های فوتبال جهان (عکس)


میناوند پس از جام جهانی راهی فوتبال اتریش شد و سه فصل متوالی یکی از مهره های اصلی این تیم بود. در این مدت او یک بار قهرمان لیگ شد، یک بار قهرمان جام حذفی شد و دو بار سوپرکاپ اتریش را به افتخارات شخصی خود اضافه کرد.
یکی از نکات جالب سال های استرومگرچ برای هواداران فوتبال، اتحاد مجدد این تیم با منچستریونایتد چند ماه پس از قهرمانی دیدنی این تیم مقابل بایرن مونیخ بود. جایی که دانشجویان Osim در بازی اول 3-0 در خانه مقابل ستاره های منچسترسیتی شکست خوردند، اما در بازی دوم که در اولدترافورد برگزار شد، شاهد عملکرد خوبی از تیم استورم گراتس بودیم و آنها در شبی که در آن شب نمایشی فوق العاده داشتند، عملکردی فوق العاده داشتند. مهرداد میناوند نیز با نتیجه 2 بر 1 شاگردان الکس فرگوسن عملکرد خوبی داشت.
در نهایت استروم گراتس نتوانست بیش از 6 امتیاز کسب کند و منچستریونایتد و مارسی در فصل 1999-2000 به ترتیب با 13 و 10 امتیاز به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند تا نماینده اتریش راهی یوفا شود. لیگ برتر دیناموزاگرب و شروع ماجراجویی جدید در این رقابت ها.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میناوند یکی از فوتبالیست های ایرانی بود که حضورش در جام جهانی 1998 فرانسه راه لژیونر شدنش را هموار کرد و به درخواست اوسیم، سرمربی وقت استروم گراتس. ، این ستاره فوتبال ایران به فوتبال اتریش پیوست تا مسیری متفاوت از ستاره ها داشته باشد در آن زمان فوتبال ایران دایی، باقری، مهدوی کیا و … را انتخاب کرد.
در آن سال ها استرومگراتز به همراه راپیدوین قدرت های اصلی فوتبال اتریش بودند و به طور ثابت در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند و به همین دلیل مهرداد میناوند حتی بیشتر از هم تیمی هایش فرصت حضور در لیگ را پیدا کرد. تیم ملی که به باشگاه های اروپایی پیوست. قهرمانان اروپا در حال بازی هستند. این بازیکن در مجموع 19 بار در رقابت های اروپایی برای استروم گراتس بازی کرده است.