یک گل و کمی بیشتر برای یورگن لوکادیا (عکس)

در دقیقه 22 آن بازی لوکادیا در سمت راست پاسی را برای سعید صادقی ارسال کرد و آن بازیکن صاحب توپ شد و سپس وارد محوطه جریمه شد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت و البته کمی بدشانسی آورد که توپ او انجام داد. به سمت هدف نرو

چهار دقیقه بعد او با یک پاس توپ را به ترابی داد سپس او شروع به حرکت کرد و توپ را دریافت کرد و به امید عالیشاه پاس داد و او را در موقعیت گل قرار داد که ضربه کاپیتان پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

عملکرد 75 دقیقه ای یورگن لوکادیا نشان از پیشرفت او نسبت به هفته گذشته داشت.

یک گل و کمی بیشتر برای یورگن لوکادیا (عکس)

مهاجم هلندی در دیگر دقایق بازی نیز در تلاش برای شناخت بهتر فوتبال پرسپولیس و هماهنگی بهتر با این تیم در حین انجام وظایفش بود. این ماموریتی است که لوکا در بازی با فن خواهد داشت.


سرویس خبر شماره: 1841487
10 سپتامبر 1401 در 00:26
16.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

نقش نزدیک به ستاره خط حمله پرسپولیس;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن لوکادیا بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفت و این بار 5 دقیقه بیشتر از هفته قبل و 15 دقیقه بیشتر از بازی دوستانه (فجرسپاسی) به دست آورد تا مشخص شود یحیی گل محمدی در حال تبدیل شدن است. یک مهاجم گام به گام برای ستاره مورد نظر آماده نیست.

اما شاید مهمترین چیز برای او فرار از کابوس نخوردن گل اول باشد. کابوسی که به نظر می رسد در ذهن یحیی شکل گرفته است و او دو بار در کنفرانس مطبوعاتی گفت که امیدوار است لوکادیا هر چه زودتر گل اول را بزند تا از زیر فشار خارج شود و حالا که از این فشار بیرون آمده است. در راه تبدیل شدن به ستاره خط حمله، پرسپولیس خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

لوکادیا در بازی با آلومینیوم تاثیری در عملکرد پرسپولیس نداشت اما در بازی چهارشنبه شب هر گلی که روی موقعیت یابی خوب، تمرکز و هوش به ثمر رساند، عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داده و در ایجاد موقعیت برای پرسپولیس موثر بود.