آتالانتا در مقابل لیورپول: 10 نکته کلیدی که باید بدانید در حالی که قرمزها به دنبال اول اروپا هستند – لیورپول اف سی

لیورپول در حالی که امیدهایش در لیگ اروپا به یک نخ آویزان است، می داند که باید آخرین معجزه اروپایی خود را برای پیشروی از آتالانتا رقم بزند.

آتالانتا مقابل لیورپول

بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا | استادیوم گیویس
18 آوریل 2024 | 8 شب (BST)


قرمزها برای بازی پنجشنبه شب راهی ایتالیا می‌شوند تا پس از باخت 3-0 هفته گذشته در آنفیلد، کاری خاص انجام دهند.

این فصل چه در اروپا و چه در لیگ برتر تهدید به شکست است، اما این تیم در گذشته نشان داده است که می تواند بر سختی ها غلبه کند.

در اینجا همه چیزهایی است که باید قبل از اقدام بدانید.

1. آیا لیورپول می تواند معجزه دیگری ایجاد کند؟

مسلماً پیشرفت از آتالانتا در سطح قهرمانی لیگ قهرمانان برابر بارسلونا در سال 2019 نخواهد بود، اما همچنان خاطره انگیز خواهد بود.

تعداد بسیار کمی شاهد عملکرد بی‌جان لیورپول در پنجشنبه گذشته بودند، اما آنها همچنان تیم برتر هستند و باید باور داشته باشند که می‌توانند بازگشتی خیره‌کننده داشته باشند.

یک گل زودهنگام برای قرمزها بلافاصله آتالانتا را تلنگر می‌کند، اگرچه در سمت دیگر، یک گل باز دیگر توسط لیورپول به طور موثری به تساوی پایان می‌داد.

همه ما می توانیم رویاپردازی کنیم!

2. آتالانتا روز دوشنبه لیز خورد!

لیورپول، انگلیس - پنجشنبه، 11 آوریل 2024: تیون کوپمینرز (L) از آتالانتا و ویرجیل فن دایک کاپیتان لیورپول در جریان بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپای اروپا بین باشگاه لیورپول و بی سی آتالانتا در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول تا جایی که می تواند به تشویق نیاز دارد و آتالانتا ممکن است در روزهای اخیر به آنها امید داده باشد.

دوشنبه شب، شاگردان جیان پیرو گاسپرینی با برتری 2-0 در خانه ورونا در سری آ، دو گل را در 4 دقیقه واگذار کردند و امتیازات کلیدی را در نبرد چهار تیم برتر از دست دادند.

امید این است که پاهای آتالانتا خسته شده باشد، زیرا 24 ساعت دیرتر از لیورپول بازی کرده است و به تیم کلوپ اجازه می دهد از امتیاز استفاده کند.

3. چه کسی برای لیورپول مصدوم است؟

به نظر می‌رسد لیورپول به هیچ مشکل آسیب‌دیدگی جدید آلرژی دارد و این موضوع در روزهای اخیر دوباره ثابت شده است.

کانر بردلی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در بازی روز پنجشنبه غایب است. انتظار می رود این بازیکن ایرلندی شمالی تا سه هفته آینده از میادین دور باشد.

اکنون موردی است که بازیکنان کلیدی از جمله ترنت الکساندر-آرنولد و دیوگو جوتا را به اوج برمی گرداند.

جوئل ماتیپ، تیاگو و بن دواک همگی هنوز غایب هستند و ممکن است دیگر در این فصل بازی نکنند.

4. لیورپول چگونه شروع خواهد شد؟

کلوپ در سفر یکشنبه به فولام در لیگ یک چشم خواهد داشت، بنابراین از بازی کریستال پالاس باید انتظار تغییراتی را داشت.

برخی از بازیکنان مسلماً شایسته تبریر شدن هستند، در حقیقت.

ابراهیما کوناته روز یکشنبه ضعیف بود و جارل کوانسا می تواند جایگزین او شود، به خصوص اگر کلوپ بخواهد بازیکن فرانسوی را برای فولام نجات دهد.

واتارو اندو و الکسیس مک آلیستر به یک نفس در خط میانی نیاز دارند و گزینه های هاروی الیوت و رایان گراونبرچ به طور بالقوه وارد میدان می شوند.

کودی گاکپو در دو بازی گذشته یک امتیاز مثبت نادر بوده است و مطمئناً به اندازه کافی برای شروع کار کرده است و احتمالاً برای داروین نونز به میدان می‌آید.

پیش بینی تیم لیورپول: آلیسون؛ گومز، کوناته، ون دایک، رابرتسون؛ مک آلیستر، الیوت، سوبوسلای؛ صلاح، جوتا، دیاز

5. آیا آتالانتا بدون تغییر خواهد بود؟

شاید تعجب آور باشد که گاسپرینی ترکیب اصلی را بدون تغییر در برابر ورونا معرفی کرد و از بازیکنانش خواست که دوباره به میدان بروند.

اکنون، دیدن اینکه چگونه آتالانتا مقابل لیورپول صف آرایی می کند، جالب خواهد بود، با سه تیم بدون تغییر متوالی در یک هفته، خطر بزرگی است.

با این حال، لباس سری آ اعماق قرمزها را ندارد، بنابراین نمی توان آن را رد کرد. هیچ مشکل مصدومیت جدیدی برای آتالانتا وجود ندارد که حضور در آن موقعیت غبطه‌انگیز است.

6. کمتر از 1000 هوادار خارج از خانه در ایتالیا

برگامو، ایتالیا - چهارشنبه، 17 آوریل 2024: نمایی کلی از استادیوم اتلتی آزوری دیتالیا قبل از بازی مرحله دوم یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین بی سی آتالانتا و باشگاه لیورپول.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول توسط هواداران مسافرتی خود در ایتالیا غوغا خواهد کرد، اما تعداد حداقلی از هواداران حضور خواهند داشت که مایه شرمساری است.

در واقع، کمتر از 1000 هوادار میهمان در ورزشگاه گیویس حضور خواهند داشت و تنها 750 بلیت اختصاص داده شده است.

این به دو عامل مربوط می شود.

اولاً، اندازه زمین آتالانتا، که ظرفیت آن تنها 21000 نفر است اما در حال حاضر به دلیل کارهایی که در ورزشگاه انجام می شود، به 16000 محدود شده است.

موضوع دیگر این است که لیورپول تعدادی بلیت برای خانواده، کارکنان و حامیان مالی می گیرد و این مبلغ را بیشتر محدود می کند.

7. رکورد ضعیف لیورپول در بازی برگشت خارج از خانه

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 10 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ اروپا بین باشگاه های لیورپول و BC Atalanda.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شکست 3-0 لیورپول به آنها حجم زیادی از کار را داده است زیرا آنها به دنبال غلبه بر کسری بازی رفت هستند و گذشته نوید خوبی برای قرمزها نیست.

آن ها هفته گذشته چهار بازی رفت را در آنفیلد در رقابت های اروپایی به لیدز (1971)، چلسی (2009)، رئال مادرید (2023) و آتالانتا باختند و از هیچ کدام به دور بعد صعود نکردند.

لیورپول تنها 8 بار هر دو بازی حذفی را از دست داده است – فرنسواروس (1967)، ستاره سرخ بلگراد (1973)، جنوا (1992)، اسپارتاک مسکو (1992)، سلتاویگو (1998)، بنفیکا (2006)، اتلتیکو مادرید ( 2020) و رئال مادرید (2023).

8. آیا می دانستید؟

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 4 آوریل 2024: داروین نونیز، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن اولین گل در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و شفیلد یونایتد در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

نونز اخیرا با انتقاداتی مواجه شده است که بیشتر آنها منصفانه بوده اند، اما او همچنان می تواند یک چهره محوری برای قرمزها در روز پنجشنبه باشد.

این بازیکن 24 ساله می تواند به برخی از شرکت های برجسته تاریخ لیورپول بپیوندد، در صورتی که مقابل آتالانتا به گل برسد.

نونز در 17 بازی اروپایی 9 گل برای لیورپول به ثمر رسانده است که سریعترین گل برای این باشگاه به 10 گل رسیده است: محمد صلاح و سادیو مانه (هر دو 13)، رابی فاولر (16) و راجر هانت (18).

نونز در این فصل پنج بار برای قرمزها در لیگ اروپا گلزنی کرده است – بیش از هر کس دیگری.

9. فرانسوا لتکسیر داور است

هرنینگ، دانمارک - چهارشنبه، 9 دسامبر 2020: داور فرانسوایس لتکسیر، قبل از اعلام پنالتی برای اف سی میتجیلاند در جریان بازی گروه D لیگ قهرمانان اروپا بین اف سی میتجیلاند و لیورپول در ورزشگاه هرنینگ آرنا، بررسی VAR را بررسی می کند.  (عکس از لارس مولر/تبلیغات)

فرانسوا لتکسیر به عنوان داور دیدار لیورپول به آتالانتا تایید شد.

این مرد فرانسوی در گذشته تنها یک بازی قرمزها را بر عهده گرفته است و بر تساوی 1-1 خارج از خانه مقابل میدتیلاند در فصل 2020/21 نظارت داشته است.

لتکسیر تنها یک کارت زرد به بازیکن لیورپول نشان داد و کائویمهین کلهر را با کارت زرد جریمه کرد، زیرا بازی افتتاحیه صلاح لغو شد.

سیریل موگنیه و مهدی رحمونی دستیاران لتکسیر هستند. پیر گیلوست داور چهارم است در حالی که ژروم بریزارد و ویلی دلاژد روی VAR هستند.

10. مسابقه را با TIA دنبال کنید

لیورپول، انگلستان - پنجشنبه، 14 مارس 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان بازی دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، بین باشگاه لیورپول و اسپارتا پراها در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بازی آتالانتا و لیورپول از ساعت 7 بعد از ظهر (BST) روز پنج‌شنبه در TNT Sports 1 به صورت زنده پخش می‌شود و شروع آن ساعت 20 است.

سام میلن رئیس وبلاگ زنده روز مسابقه TIA است و امیدوار است شما را در آخرین حماسه اروپایی لیورپول راهنمایی کند.

بیا تو قرمزها

https://www.thisisanfield.com/2024/04/atalanta-vs-liverpool-10-key-things-to-know-as-reds-seek-european-1st/ منبع: