“چه کسی می توانست آن فیلمنامه را بنویسد؟”: ریو فردیناند به جادون سانچو برای چرخش حرفه ای پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اعتبار می دهد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


ریو فردیناند از جیدون سانچو، بازیکن قرضی منچستریونایتد به دلیل بازگشت از دوران چالش برانگیز در اولدترافورد و جوانسازی دوران حرفه ای خود در بروسیا دورتموند، تمجید کرده است.

سانچو در ژانویه به دورتموند بازگشت تا از مشکلاتش در انگلیس فرار کند.

این ملی پوش انگلیسی با اریک تن هاگ درگیر شد که در انظار عمومی بازی کرد.

تن هاگ به خبرنگاران گفت که به دلیل عملکرد ضعیفش در تمرین، سانچو را از تیم روز مسابقه که در اوایل سپتامبر به لندن برای بازی با آرسنال سفر کرده بود، کنار گذاشت.

تقریباً بلافاصله، وینگر از طریق بیانیه ای قوی که در رسانه های اجتماعی منتشر کرد، پاسخ داد. سانچو اساسا مدیرش را متهم کرد که دروغگو است و او را تبدیل به یک بزغاله کرده است.

تن هاگ مهاجم را از تیم بزرگسالان و دسترسی به تمام مناطق تیم اصلی اخراج کرد. او همچنین مجبور شد به تنهایی تمرین کند. روسای باشگاه تلاش های مکرری برای آشتی دادن این زوج انجام دادند، اما اعتقاد بر این است که رابطه آنها بسیار آسیب دیده است و تقریباً قابل تعمیر نیست.

گزارش اخیری که توسط The Peoples Person پوشش داده شده است حاکی از آن است که سانچو هنوز از حرفه خود در یونایتد دست نکشیده است و آماده بازگشت است، به خصوص در صورتی که تن هاگ اخراج شود. همچنین قابل درک است که جیسون ویلکاکس، مدیر فنی آینده، آماده است تا به سانچو فرصت دیگری برای اثبات خود در اولدترافورد بدهد.

ستاره 24 ساله دورتموند سه شنبه شب در ترکیب اصلی غول های بوندسلیگا مقابل اتلتیکو مادرید قرار گرفت.

دورتموند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی خود در سیگنال ایدونا پارک 4-2 شاگردان دیگو سیمئونه را شوکه کرد. تیم آلمانی در مجموع با نتیجه 5-4 پیروز شد و در یک مرحله از بازی اول با نتیجه 2-0 عقب بود.

در حالی که سانچو در برگه امتیازات قرار نگرفت یا یک پاس گل ثبت نکرد، اما نمایشی چشمگیر به نمایش گذاشت که توجه فردیناند را به خود جلب کرد.

فردیناند در TNT Sports گفت (از طریق هدفما از سانچو خواستیم که یک اجرا ارائه دهد، چیزهای زیادی برای اثبات و او این را نشان می دهد.

او منچستریونایتد را زیر ابر ترک کرد، او اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن است.

فردیناند افزود: «چه کسی می توانست آن فیلمنامه را بنویسد؟ او نمی‌توانست این اتفاق را ببیند.»

سانچو در واکنش به این برد در X (توئیتر سابق) نوشت: «نیمه نهایی! مبارزه بزرگی از تیم امروز!»

دورتموند اکنون در مرحله نیمه نهایی رقابت های قاره ای به مصاف پاری سن ژرمن، قهرمان فعلی لیگ 1 خواهد رفت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/17/who-could-have-written-that-script-rio-ferdinand-credits-jadon-sancho-for-career-u-turn-after-champions-league-triumph-279001/ منبع: