آخرین مصدومیت کانر بردلی در حالی که یورگن کلوپ تاریخ بازگشت تمرین را فاش کرد – باشگاه لیورپول

کانر بردلی پس از مصدومیت دفعه قبل، سفر به آتالانتا را از دست داد، اما یورگن کلوپ در مورد جدول زمانی بازگشت خود به روز رسانی ارائه کرده است.

این بازیکن 20 ساله در اوایل نیمه دوم مقابل کریستال پالاس از ناحیه مچ پا آسیب دید و در حالی که به سمت پایین تونل می رفت، نیاز به کمک از زمین داشت.

بردلی در غیاب ترنت الکساندر-آرنولد یک چهره ثابت در خط دفاعی بود، اما این دو جای خود را با مرد ایرلندی شمالی در اتاق درمان عوض کردند.

اما به روز رسانی کلوپ تا حدودی مثبت بود، او در روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: “هفته اول ماه می او باید به تمرینات بازگردد.

او کمی بیش از حد رباط ها را کشید. جدی نیست، جدی نیست، اما آنقدر جدی است که او اینجا نیست.»

در غیاب او، الکساندر-آرنولد و جو گومز برای شروع در پست دفاع راست در رقابت هستند، اما باید دید که آیا نایب کاپیتان پس از یک بار حضور از روی نیمکت آماده حضور در ترکیب یازدهم است یا خیر.

این دو بخشی از تیم مسافرتی 24 نفره قرمزها هستند که غایب قابل توجه دیگری ندارد، با کلوپ تأیید کرد که “همه بقیه (در تیم) خوب هستند.”

آلیسون عصر چهارشنبه نیز در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، اما او می داند که وظیفه براندازی شکست 3-0 هفته گذشته آسان نخواهد بود.

او گفت: “البته که باید به خودمان ایمان داشته باشیم، اما به نظر من، شرایط واقعا سختی است، نحوه بازی آنها در خانه ما نشان داد که چقدر سخت خواهد بود.

ما با این هدف به اینجا آمده‌ایم که عملکردمان را بهبود ببخشیم و سعی کنیم به عنوان تیم بهتر بازی کنیم، این کاری است که در بازی گذشته انجام ندادیم.»

https://www.thisisanfield.com/2024/04/conor-bradley-injury-latest-as-jurgen-klopp-reveals-training-return-date/ منبع: