اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتورسازی و سرمربی سرشناس!


سرویس خبر شماره: 2015228
29 آوریل 1403 در 10:06 ب.ظ.
10.5 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

بردیف نمی تواند به تبریز بیاید

علیرغم امید اولیه، گزینه اصلی سرمربی تراکتورسازی رد شد.

اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتورسازی و سرمربی سرشناس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که بعدازظهر امروز امید قربان بردیف به اوج خود رسید اما طبق آخرین اخبار مشخص است که این سرمربی نمی تواند به ایران بیاید.

باشگاه تراکتورسازی نشان داد که برای به خدمت گرفتن قربان بردیف بسیار آماده است و او گزینه اصلی محمدرضا زنوزی برای جانشینی پاکو خمس بود و همه چیز برای بازگشت این سرمربی مهیا بود اما به یکباره این اتفاق نیفتاد.

طبق شنیده های خبرنگار ما، قربان بردیف اعلام کرد که بنا به دلایلی او تا سه ماه آینده به عنوان سرمربی نمی تواند به ایران بیاید تا اینکه برنامه های او برای دومین حضورش در تراکتور لغو شد.

1757273

جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی عصر امروز از ساعت 18 برگزار شد و گزینه های مختلف روی میز بود و باشگاه برای امضای قرارداد با قربان بردیف کاملا آماده بود و همه چیز برای این همکاری مهیا بود.

در این جلسه با توجه به محرومیت قربان بردیف که گزینه مورد نظر زنوزی محسوب می شد، مقرر شد تراکتورسازی فعلا با تیم فعلی خود به کار خود ادامه دهد تا به زودی سرمربی جدید معرفی شود.

با توجه به شرایط بازار مربی، تراکتور برای جایگزینی پاکو خمس که استعفای ناگهانی و غیرمنتظره ای را تجربه کرد چندان آسان نیست، اما با جلسات مختلف هیئت مدیره و بررسی ها، این باشگاه در تلاش است تا هر چه سریعتر بهترین گزینه را انتخاب و معرفی کند. .

مجله اخبار فوتبال داخلی