آلگری: ما شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا هستیم


سرویس خبر شماره: 2016708
5 مه 1403 در 01:59
2.7 هزار |

2نقطه نظر

مکس آلگری سرمربی یوونتوس صعود به فینال کوپا ایتالیا را یک دستاورد بزرگ برای تیمش می داند.

آلگری: ما شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مکس آلگری تایید کرد که تیمش برای حذف لاتزیو از کوپا ایتالیا و راهیابی به فینال تحت فشار زیادی قرار دارد. یوونتوس عصر امروز با نتیجه 2-1 مغلوب لاتزیو شد، اما با وجود برتری 2-0 از بازی رفت به فینال کوپا ایتالیا راه یافت.

آلگری به Sportmedia گفت: “مسابقه سختی بود، می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم پیشرفت کردیم. آسان نبود زیرا می توانستیم بهتر باشیم.

صعود به فینال؟
رسیدن به فینال هرگز آسان نیست، در سه سال گذشته ما در دو فینال کوپا ایتالیا بازی کرده ایم. حالا باید روی سری آ تمرکز کنیم چون هنوز به سهمیه لیگ قهرمانان نرسیده ایم و آخر هفته به مصاف میلان می رویم.

عصبانیت در پایان مسابقه با وجود پیشرفت در فینال؟
در حال حاضر بازی های یوونتوس بسیار مهم هستند و بازی هایی هستند که ما به دلایل مختلف در طول یک سال و نیم گذشته بازی نکرده ایم. سال گذشته شرایط ایده آلی نداشتیم و اتفاقات زیادی خارج از زمین افتاد. ما در این فصل مشکل داشتیم، خوب نبودیم، اما تا ژانویه با اینتر در صدر جدول بودیم و سپس سقوط کردیم. ما در ماه‌های اخیر تحت فشار زیادی بوده‌ایم، امتیازات کمی در سری آ گرفته‌ایم، اما هنوز شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا را داریم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. فشار در یوونتوس بسیار بالاست و این یک آزمون برای این بازیکنان بود. با وجود اینکه امشب خیلی خوب بازی نکردیم، فکر می کنم شایسته صعود به فینال هستیم.

2014341

آیا ارزش راهیابی به فینال را دارد؟
این فینال ارزش صعود به سوپرکاپ ایتالیا را دارد، بنابراین از نظر مالی برای باشگاه مهم است. همیشه انتقاداتی از یوونتوس وجود دارد. نیم فصل اول فوق العاده ای داشتیم که هیچکس انتظارش را نداشت. در آن زمان مردم فکر می کردند که می توانیم با اینتر رقابت کنیم، اما می ترسیدم در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شویم. ما بهتر بودیم، اما روحیه‌مان را از دست دادیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی