آماده سازی تا جام جهانی

این مسابقات برای اولین بار در پایان سال تقویمی به دلیل آب و هوای قطر برگزار می شود. جام جهانی به طور معمول در ماه های ژوئن و جولای برگزار می شود و این مسابقات در حال حاضر حس عجیبی به این مسابقات می دهد. این بار دیگر تماشای بازی در باغ میخانه ها و باربیکیوهای بعد از بازی در انگلیس وجود نخواهد داشت!

جام جهانی هر چهار سال یکبار برگزار می شود و همیشه با همان هیجان و شادی روبرو می شود. مردان و زنان بالغ به خاطرات دوران کودکی خود از مسابقات قبلی بازگردانده می شوند و غزلیاتی درباره بازیکنان سابق تکرار می کنند.

با وجود همه تبلیغات منفی در مورد مسابقات پیش رو، هنوز 64 مسابقه فوتبال باقی مانده است که هنوز برگزار می شود. ممکن است لحظه ای وجود داشته باشد که سال ها در مورد آن صحبت شود و من مشتاقانه منتظر اقدام در زمین هستم.

https://www.farpostheader.com/2022/11/build-up-to-the-world-cup.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=build-up-to-the-world-cup منبع:

در طول بازی تا فرانسه 98، Sainsburys مجموعه‌ای از سکه‌ها را با عکس‌هایی از تیم انگلیس ارائه کرد که فکر می‌کردند در آن تابستان در تورنمنت بازی خواهند کرد. من مجموعه را تکمیل کردم و هنوز آلبوم را دارم، اما اکنون چند سکه زاپاس دارم. هنوز حوصله بیرون انداختنشون ندارم!

علاوه بر استیکرها و سایر کالاهای کلکسیونی، شرکت ها به سرعت به هر فرصت بازاریابی می پردازند و انواع کالاهای ناف را می فروشند. تعداد انبوهی از پرچم سنت جورج ناگهان از پنجره های ماشین ظاهر می شود و از بسیاری از خانه ها و میخانه ها آویزان می شود.

اگرچه مسابقات امسال بسیار متفاوت است. در قطر پخش می شود و با تبلیغات بسیار بدی روبرو شده است. صدها کارگر مهاجر که دستمزد کمتری دریافت می‌کنند، هنگام ساخت استادیوم‌های پیشرفته جان خود را از دست داده‌اند. اعتقادات قطری ها آشکارا مورد انتقاد قرار گرفته و نظرات آنها در مورد اخلاق زیر سوال رفته است. هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، قبلاً به مطبوعات گفته بود که همچنان به بازوبند “OneLove” خود ادامه خواهد داد، که نشان دهنده ضد تبعیض و ترویج حقوق LGBTQ+ است.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه کریسمس هستید، پرچم خودروهای ارزان قیمت ممکن است راه ترجیحی برای نشان دادن حمایت شما از تیم ملی انگلیس باشد. پیراهن های جدید خانه و خارج از خانه اخیرا عرضه شده اند و هر کدام 70 پوند قیمت دارند!

شرکت ایتالیایی Panini قبل از هر تورنمنت یک مجموعه جدید استیکر جام جهانی را ارائه می کند و بسیاری از طرفداران به امید تکمیل مجموعه خود بیرون می روند و بسته های دستی می خرند.
من تقریباً مجموعه استیکرهای پانینی را برای برزیل 2014 تکمیل کردم. با این حال، اکنون با چند سکه یدکی و تعداد زیادی تعویض برچسب، از جمله حدود هشت نفر از همان بازیکن الجزایری، باقی مانده ام!

بسیاری از لحظات معروف در تاریخ فوتبال در جام جهانی اتفاق افتاده است. چه عملکرد خیره‌کننده تیم‌های برزیل در سال‌های 1970 و 82، چرخش کرایف در سال 1974 یا گل مارادونا به دست خدا در برابر انگلیس در سال 1986، این لحظات برای همیشه در خاطر خواهند ماند. در مجموعه “لحظه های نمادین در فوتبال” که من نوشته ام، بسیاری از آنها حضور دارند. این سریال را می توانید اینجا پیدا کنید.

همه یک تورنمنت مورد علاقه دارند. مال من فرانسه 98 است زیرا این اولین تورنمنت بود که به طور کامل تماشا کردم. بسیاری اسپانیا 82 را دوست داشتند، زیرا این اولین جام جهانی بود که انگلیس برای دوازده سال در آن بازی می کرد و در سال های 1974 و 1978 از دست رفت. دیگر مسابقات مورد علاقه 1966 و مسابقات 1970 مکزیک برای نسل پدرم است.

آخرین تورنمنتی که در کشوری با چنین رسوایی بزرگ سیاسی برگزار می شد، آرژانتین 78 بود. در این دوران بود که حکومت نظامی بر کشور حاکم شد، در جریان جنگ کثیف که از سال 1976 تا 1983 ادامه یافت.
هزاران غیرنظامی آرژانتینی که مخالف رژیم حکومت نظامی بودند در طی این هفت سال “ناپدید” شدند و بسیاری از آنها شکنجه و در نهایت کشته شدند. علیرغم اینکه این دو سال قبل از جام جهانی آغاز شده بود، این کشور آمریکای جنوبی همچنان مجاز به میزبانی مسابقات بود.