آیا فاش کردن گفتگوی داور ال کلاسیکو با اتاق VAR/گل بارسا برای رئال عاقلانه بود؟ + ویدیو

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا چند روز پیش از سی و دومین دیدار لالیگا در ال کلاسیکو به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 2 رئال مادرید به پایان رسید.

اما یکی از جنجالی ترین اتفاقات این دیدار کرنر بود که بارسا در دقیقه 26 به دست آورد. توپ ارسالی به دهانه دروازه رئال به لمینه یامال رسید و ضربه این بازیکن در حالی که قصد ورود به دروازه را داشت توسط آندری لونین برگشت داده شد. پس از این صحنه بازیکنان بارسلونا نسبت به اینکه دروازه بان مادریدی در حال برگرداندن توپ از درون دروازه است اعتراض کردند و این صحنه جنجالی به VAR رفت.

پس از بررسی توسط کمک داور ویدئویی، به داور اعلام شد که گل نبوده و باید بازی ادامه یابد.

حالا با اعتراض سران بارسلونا، آنها از فدراسیون فوتبال اسپانیا خواسته اند تا مکالمه داور با اتاق VAR را فاش کند.

پس از این اتفاق، فدراسیون فوتبال اسپانیا فایل صوتی گفتگوی داوران را منتشر کرد که در آن داوران حاضر در اتاق VAR به دلیل عدم دسترسی به تصویر واضح، عبور توپ از روی خط دروازه را تایید نمی کنند.

  • داور خطاب به گوندوگان گفت: منتظر بررسی صحنه هستیم. شاید گل باشد! بررسی خواهیم کرد.
  • داور VAR: بدن لونین دید را مسدود کرد! به بررسی صحنه ها ادامه می دهیم. زاویه 360 خوب نیست… این یکی هم خوب نیست… نه این یکی، نه این یکی دیگر!
  • داور: ما عجله نداریم، این تصمیم خیلی مهم است، همه دوربین ها را بررسی کنید!
  • داور VAR: بازی را با کرنر ادامه دهید. ما هیچ مدرکی برای گل شدن توپ نداریم! با یک گوشه شروع کنید. هیچ مدرکی دال بر ورود توپ به دروازه وجود ندارد!

بیشتر بخوانید: اعتراض بارسا به سبک جنجالی دربی به ال کلاسیکو رسید!

سرویس اخبار فوتبال خارجی