ابراهیما کوناته برای لیورپول 2.0 بسیار مهم است – او فقط باید تناسب اندام را حفظ کند – لیورپول اف سی

با این حال، قطعاً کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد تا سازماندهی و حفاظت لازم را در مقابل او فراهم کنیم.

از یک طرف، عدم حضور او در تیم در آن دوره به معنای فرار از بدترین انتقادات از تیم است که تا حد زیادی برای یک دوره، به خصوص در دفاع، شیطانی بودند.

هنوز جنبه‌هایی از بازی او برای بهبود وجود دارد – انعطاف‌پذیری، بازی مداوم از پشت و تمرکز در حفظ خط، همه در بالا هستند – اما او ابزارهای زیادی برای کار کردن دارد، به سختی می‌توان چیزی جز یک موفقیت طولانی‌مدت دید. .


با این حال، او مطمئناً ارزش خود را در موارد نادری که در آنجا حضور داشت نشان داد – و این کار را دوباره در قطر برای فرانسه انجام داد.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 20 می 2023: ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و استون ویلا اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بدون شکوه، در نهایت، اما قطعا یک نمونه عالی از توانایی او در جادوهای کوتاه است.

سرعت کوناته در سراسر زمین بسیار حیاتی بوده است، اما همچنین تمایل او برای فوق‌العاده تهاجمی در تکل، بی امان بودن در حمله به مهاجمان و تسلط بدنی همه جانبه‌اش، دور زدن او را بسیار دشوار می‌کند – به خصوص در هنگام تلاش برای دویدن. روی توپ های طولانی تر در کانال ها.

از منظر لیورپول، دیدن بازگشت او به تناسب اندام و ارائه بازی های بزرگ بسیار عالی بود، اما از اینکه از اوت تا آن لحظه نتوانسته بود این کار را انجام دهد، مملو از ناامیدی بود.

ما هنوز کمی بیشتر از بازیکنی می خواهیم که مطمئناً می تواند آنقدر خوب باشد که در بین بهترین های اروپا باشد.

سن، سقف و توانایی فعلی فیزیکی و فنی او همه او را به نامزدی برجسته برای ایفای نقش اصلی در آخرین بازسازی کلوپ تبدیل کرده است.

مانند بسیاری از بازیکنان در تیم، ابراهیما کوناته در فصل 2022/23 فراز و نشیب های خود را داشت – اگرچه از نظر عملکرد، مدافع میانی مطمئناً یکی از گزینه های بهتر لیورپول بوده است.

قابل توجه است – یا نه، شما تصمیم می گیرید – لیورپول در آن بازی که او شروع کرد پیروز شد و همچنین در هر دو بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در دسترس بود، پیروز شد.

بخشی از دلیل بهبود نتایج قرمزها در چند هفته آخر فصل قطعاً به توانایی او در پذیرش و هدایت رویکرد جدید خود در تیم مربوط می شود.

غیبت کوتاه و اجباری دیگر به این معنی بود که کوناته در واقع شروع لیورپول جدید را از دست داد، بنابراین بازگشت او به این تیم – خانه وولوز در ماه مارس و تازه پنجمین شروع او در لیگ – اولین طعم متفاوت او بود. کار.

خوشحالم که او همه ویژگی ها را برای انجام این نقش متنوع و گسترده دارد.

او یکی از اولین نام‌هایی است که در صفحه تیم برای اکثر هواداران وجود دارد، اگرچه می‌توان این سوال را مطرح کرد که آیا این همیشه به توانایی او بستگی دارد یا رقیب احتمالی برای آن نقطه در تیم.

از سوی دیگر، او به طور طبیعی می‌توانست به قرمزها کمک کند کاملا خیلی بد است، یا داشتن گزینه‌های جایگزین، رقابت برای مکان‌ها یا، چه کسی می‌داند، شاید داشتن فرمی برای مبارزه با آتش و رفع بسیاری از شکاف‌های باقیمانده.

اما او همچنان با تنها 280 دقیقه بازی به جام جهانی رفت. آمار بسیار کم برای یک مدافع میانی فرضی اولین گزینه.

بازی هوایی عمومی و هوشیاری دفاعی را در یک نقطه مرکزی معمولی تر اضافه کنید، و او همچنان یک مدافع جوان با استعداد استثنایی با فضای زیادی برای بهتر شدن باقی می ماند.

در آنجا، او در هر سه بازی مرحله گروهی با دو شروع بازی کرد، سپس در نیمه‌نهایی نیز فوق‌العاده بازی کرد – قبل از اینکه دیرهنگام در فینال ظاهر شود.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 16 اکتبر 2022: ابراهیما کوناته مصدوم لیورپول روی نیمکت قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و منچستر سیتی در آنفیلد.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بزرگترین تأثیرات ضربه‌ای تغییر نقش ترنت الکساندر-آرنولد توسط مدافعان دو طرف ویرجیل فن دایک احساس می‌شود – معمولاً دفاع میانی راست و دفاع چپ، حالا شاید به سادگی مدافعان کناری با سه توپ در اختیار داشته باشند. .

بهترین لحظه: عملکرد مقابل لستر شاید بهترین عملکرد او در این دوره از رقابت ها بود و اهمیت او را به عنوان یک بازیکن پوشش دهنده در کانال دفاعی راست ما نشان داد.

یک یا دو هفته غیبت اضافی پس از رسیدن به فینال باعث شد که ایبو تا 2 ژانویه به ترکیب برنگردد، اما این تنها با بدترین عملکردهای فصل در کل تیم مصادف شد: 3-0 به برنتفورد، 3-0. به برایتون

مناسب برای چین و چروک تاکتیکی

بدترین لحظه: بازی های پشت سر هم در برابر برنتفورد و برایتون بلافاصله پس از مصدومیت او ناراحت کننده بود.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 9 آوریل 2023: ابراهیما کوناته، بازیکن لیورپول، اولین گل تیمش را در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و آرسنال اف سی در آنفیلد جشن گرفت.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ولورهمپتون، انگلیس - سه‌شنبه، 17 ژانویه 2023: ابراهیما کوناته (C) بازیکن لیورپول توسط رایان آیت نوری (L) از ولورهمپتون واندررز و توته آنتونیو گومس «توتی» (R) در جریان بازی دور سوم جام حذفی بین وولورهامپ به چالش کشیده شد. Wanderers FC و Liverpool FC در استادیوم Molineux.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با این وجود، Konate اساساً جزء بزرگی از برنامه های تیم برای حال و آینده است و او قبلاً بیش از یک نمایش پیروزی برای تیم یورگن کلوپ داشته است.

با توجه به رویکرد پرخطر تیم به بازی‌ها و جوان‌گرایی شماره 5، که به راحتی فراموش می‌شود، این تعجب بزرگی نیست، اما بازدهی برای حجم بیشتر بازی‌های بزرگ او در واقع بسیار زیاد است.

رهبر خط دفاعی

نیمه اول کمپین برای Konate متأسفانه از دیدگاه او آشنا بود: اغلب غیبت می کرد، به دلیل مصدومیت کنار می رفت، تماشا می کرد و نمی توانست به تیم کمک کند.

آغاز شده: 23 (همه مسابقات)
به عنوان جایگزین: 1
زیر استفاده نشده: 7
اهداف: 0
کمک می کند: 0
امتیاز کلی فصل: 7

دوحه، قطر - چهارشنبه، 30 نوامبر 2022: ابراهیما کوناته فرانسوی در جریان بازی گروه D جام جهانی فوتبال 2022 قطر بین تونس و فرانسه در استادیوم شهر آموزش.  تونس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اوایل تابستان شایعاتی در مورد بازیکنانی وجود داشت که می‌توانند نقش کوناته را جایگزین کنند، مانند ژول کوند، اما با توجه به سطح سرمایه‌گذاری مورد نیاز در جاهای دیگر، دیدن یک مدافع میانی راست برای به چالش کشیدن ایبو، شگفت‌انگیز خواهد بود. .

بین بازی افتتاحیه لیگ فصل و بازی افتتاحیه لیگ 2023، ایبو به مدت 111 دقیقه در لیگ برتر در زمین بود. او فقط یک بار شروع کرد.

کوناته هنوز تمام کارهای معمول خود را در فازهای دفاعی انجام می دهد، اما علاوه بر این، زمانی که قرمزها توپ را در اختیار دارند، او باید برای تصاحب مالکیت در کانال، فضای بیشتری را فیلتر کند، زمانی که تیم ها با جناح چپ خود مقابله می کنند، به عنوان پوشش می دود. تمام راه را به سمت خط کناری، یک دفاع راست قدیمی از نظر موقعیت.

لیورپول، انگلیس - چهارشنبه، 3 مه 2023: یورگن کلوپ (R) مدیر لیورپول به همراه ابراهیما کوناته پس از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و فولام اف سی در آنفیلد.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اما این که هنوز پتانسیل عظیم او را برآورده نکرده است، میلیون ها مایل از مهم ترین موضوع فصل فاصله دارد – و امسال، در کل، یک گام به جلو در تکامل او به عنوان یک بازیکن بود.

ابراهیما کوناته، 2022/23

اما او در دسترس نبود.

اضافه کردن به مسائل یا فوندر با غیبت؟

نقش فصل بعد: شروع کننده تیم اول

https://www.thisisanfield.com/2023/06/ibrahima-konate-is-crucial-for-liverpool-2-0-he-just-needs-to-stay-fit/ منبع:

ملی پوش فرانسوی از زمانی که از دروازه عبور کرد، عملاً به خانه خود در ترکیب نگاه می کرد، اگرچه منصفانه است که بگوییم در این مسیر اشتباهات و اشتباهاتی نیز وجود داشته است.

لندن، انگلیس - دوشنبه، 2 ژانویه 2023: ابراهیما کوناته بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین برنتفورد اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه جامعه برنتفورد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در مورد اینکه بعداً برای Konate چه اتفاقی می افتد، واقعاً نباید خیلی سوال باشد.

با توجه به اینکه ون دایک در سال جاری نیز سطح ثابتی را که در سطح جهانی توانایی دارد نشان نداده است، قطعاً می توان موردی را ایجاد کرد که کوناته، در صورت حفظ آمادگی جسمانی، بتواند خود را به عنوان مهمترین مدافع تیم در آینده معرفی کند. .