اظهارات طوفانی نکونام علیه هدایت استقلال


سرویس خبر شماره: 2001752
23 فوریه 1402 در 11:49 ب.ظ.
4.8K |

19نقطه نظر

ما در این با هم نیستیم و من در باشگاه دشمنانی دارم

جواد نکونام در پخش زنده برنامه فوتبال برتر بار دیگر از عدم جذب بازیکنان مورد نظر خود توسط مدیریت باشگاه انتقاد کرد.

اظهارات طوفانی نکونام علیه هدایت استقلال

به گزارش “ورزه سه”، جواد نکونام مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود. وی درباره مسائل مختلف و مشکلات استقلال و عدم جذب بازیکنان مورد نیاز خود صحبت کرد که در ادامه مشروح آن را می خوانیم:

* تیم ملی شایسته قهرمانی بود
به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی خسته نباشید می گویم، زحمت کشیدند مخصوصا بازی با ژاپن که باعث خوشحالی مردم شد. با توجه به کیفیت تیم ما، شایسته قهرمانی بود. با این حال برای موفقیت باید به آینده نگاه کنیم. شاید در مرحله گروهی کیفیت تیم ها پایین تر بود اما هر چه جلوتر می رفتیم شرایط بهتر می شد. ملی پوشان هم می دانستند که از مسابقات چه انتظاری دارند اما در برخی جاها نتوانستند شرایط مناسبی را مقابل حریفان خاصی ایجاد کنند. ولی هی بهشون میگم خسته نباشن. زندگی و فوتبال ادامه دارد و ما باید منتظر جام جهانی و المپیک باشیم.

* باید برای جام ملت های بعدی برنامه ریزی کنیم
هیچ کس فکر نمی کرد کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و ایران به چهار تیم راه پیدا نکنند. شرایطی پیش آمد که گمان می رفت برنده دیدار ایران و ژاپن قهرمان شود. بعد از برد ایران همه از عملکرد خوب تیم ملی تمجید کردند. تیم واقعا با تاکتیک هایی که برای این مسابقه در نظر گرفته بود، کار خوبی انجام داد. وقتی تیمی مثل اردن به فینال می رسد و با توجه به کیفیت بازیکنانش، توقع مردم بالا می رود. بازیکنان خوبی داریم به خصوص در خط حمله که می توان آنها را بهترین های آسیا دانست. به هر حال روز فوتبال، اتفاقات فوتبال و روز بازیکنان بد باعث می شود جام را در یک تورنمنت ترک کنید. برنامه ریزی ما باید بلند مدت باشد و بدانیم هدفمان چیست. ببینید هدف ما جام جهانی نیست چون مدعی نیستیم و هدفمان کسب تجربه برای جام ملت ها است. بهتر است برای موفقیت در جام ملت های بعدی برنامه ریزی کنیم.

* دو بازیکن را از دست دادیم و دو بازیکن گرفتیم
در تعطیلات تمریناتمان را شروع کردیم. تفاوت این بود که دو بازیکن ما در اردوی تیم ملی بودند. تعداد کارمندان ما در تمرینات و مسابقات دوستانه کم بود. حتی مسابقاتی که برگزار کردیم با زمان کمتری برگزار شد تا بازیکنان ما مصدوم نشوند. ما لیست را به مدیریت تحویل دادیم و نقل و انتقالات را شروع کردیم و تا جذب سیلوا و ماشاریپوف پیش رفتیم، اما متاسفانه سعید مهری و کوین یاماگا را از دست دادیم، اما نیاز به جذب بازیکنان داشتیم و این کار را انجام دادیم. منتظریم ببینیم چی میشه

*رئیس هیئت مدیره با این گفته مخالف است
مسئولیت این باشگاه با این همه افتخار و پیشکسوتان بزرگ بر عهده من است و خوشحال می شوم افتخاری کسب کنم یا حداقل مدیر خوبی باشم. بیانیه صادر شده (بعد از لغو اردوی امارات) نشان می دهد که من در آنجا دشمنانی دارم. دشمنان منتظر حوادث هستند. زمانی که با آقای افضلی، رئیس هیئت مدیره صحبت کردم، ایشان کاملا مخالف این حرف بودند و بدون اجازه ایشان منتشر شد و آقای افضلی از این موضوع ناراحت بودند.

* من چندین بار گفته ام که اگر بازیکنی جذب نشود به اردو نمی رویم
من تا روز آخر گفتم اگر دو بازیکن داشتیم به اردو می رویم اما وقتی بازیکنی نمی گیرند طبیعی است. من در کنفرانس هم تلفنی و هم حضوری گفتم که اگر بازیکنی خط نخورد به اردو نمی رویم. چون با چهارده پانزده بازیکن به اردو نمی روم. حتی در دوران تمرین هم نمی توان با هفده یا هجده بازیکن به اردو رفت زیرا بازیکن می تواند حدود 50 دقیقه بازی کند. اگر 5 بازیکن را تعویض کنم، 5 بازیکن دیگر باید 90 دقیقه بازی کنند و قطعا باعث مصدومیت آنها می شود و تیم متضرر می شود.

برای پایان دادن به …

مجله اخبار فوتبال داخلی