شایعه در آمریکا: مخالفت میامی با حضور مسی در المپیک


سرویس خبر شماره: 2001759
24 فوریه 1402 در 00:08
1.2K |

1نقطه نظر

یکی از موانع حضور لیونل مسی در المپیک، برنامه اینترمیامی است.

شایعه در آمریکا: مخالفت میامی با حضور مسی در المپیک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی زیر 23 سال آرژانتین شب گذشته با برتری یک بر صفر مقابل برزیل صعود خود به المپیک را قطعی کرد. خاویر ماسکرانو، سرمربی این تیم پس از پایان بازی درباره احتمال حضور مسی در تیمش برای المپیک گفت: مسی در المپیک؟ درهای این تیم از طرف من به روی او باز است. همه چیز به تصمیم او بستگی دارد. او به ما تبریک گفت. می دانیم که لئو از طرفداران پر و پا قرص تیم ملی کشورش است. ما زمان زیادی خواهیم داشت تا در مورد حضورش در المپیک با او صحبت کنیم.

به این ترتیب ماسکرانو رسما درهای مسی را برای حضور در المپیک باز کرد. او همچنین درباره دعوت دیماریا گفت: چرا که نه! البته ستاره فعلی بنفیکا پیش از این احتمال حضور در المپیک را رد کرده و گفته است: کوپا آمریکا آخرین حضور من برای تیم ملی است، به المپیک نمی روم.

اما مسی هنوز در مورد المپیک اظهار نظر نکرده است و سکوت او احتمالاً به این دلیل است که او در مورد آن تصمیم می گیرد. اگر او بخواهد به المپیک برود، همه چیز به توافق با اینتر میامی بستگی دارد تا او پس از حضور در پاری سن ژرمن دوباره در پاریس بازی کند.

1990282

با توجه به اینکه تابستان امسال کوپا آمریکا نیز برگزار می شود و مسی قطعا در این تورنمنت حضور دارد، اگر اینترمیامی بخواهد مسی را به المپیک بفرستد باید بدون ستاره آرژانتینی خود را برای مسابقات زیادی آماده کند.

با توجه به اتکای اینترمیامی به مسی، این تصمیم برای تاتا مارتینو و دیوید بکهام سخت خواهد بود. در حال حاضر نه تاتا مارتینو، نه بکام و نه خود مسی در این مورد اظهار نظری نکرده اند، اما شایعاتی در آمریکا وجود دارد مبنی بر اینکه اینترمیامی قصد دارد با حضور مسی در المپیک مخالفت کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی