اقای درویش اگه نمیخوای بری بانک بخاطر بی نیازی / استقلال 100 جا پشتوانه شد بانک نمیرفت

نوری یادآور شد: هیچکس فراموش نمی کند که در سال های اخیر چگونه با ناداوری حق استقلال را خورده اند تا استقلال قهرمان نشود. سران استقلال هر وقت مربیان خوبی می آوردند یا اخراج می کردند یا پولی نمی دادند که از ایران بروند. نمونه ها زیاد است، وینفرد شفر، استراماچونی و حتی فرهاد مجیدی در اولین دوره هایی که تیم را از استقلال تحویل گرفت، همه می توانستند این تیم را قهرمان کنند، اما حمایت پرسپولیس مانع از این سهمیه شد.

بازیکن سال های اخیر استقلال خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از نزدیکان دولت قبل که پرسپولیسی بودند این مشکلات را در جمع دوستان و یا حتی در بسیاری از محافل رسمی اعلام کرده بودند که می بیند و فقط پرسپولیس جام می برد. همین اتفاق افتاد و پرسپولیس پنج سال متوالی قهرمان جام شد.

وی افزود: در زمان سلطانی فر و قبل از آن تخصص پرسپولیس جلب کمک دولت و حمایت آقای سلطانی فر بود. در آن زمان افراد زیادی بودند که به صورت علنی یا خصوصی اعلام کردند که پرسپولیسی هستند و دوست دارند پرسپولیس همیشه قهرمان باشد.

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبر اسپورته درباره اظهارات امروز رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: مدیرعامل باشگاه رقیب می گوید ما تخصص نداریم که بانکی مثل استقلال تاسیس کنیم (خنده) بله! شما حق دارید تخصص نداشته باشید. چون تخصص دارید از دولت کمک بگیرید.

نوری ادامه داد: شما جزو گروه سایپایی ها بودید که در سال های اخیر هر کدام از این باشگاه به مقام های بالای ورزشی و دولتی رسیدید. کسانی که امروز با حمایت این و آن سینه خود را حفظ می کنند و خود را مدیران باشگاه پرسپولیس می خوانند نمی توانند ماجرای هواداران استقلال را فراموش کنند. مطمئنم هواداران پرسپولیس می دانند من از چه می گویم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی خطاب به مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: نیازی به ایجاد بانک ندارید زیرا نیازی به درآمدزایی ندارید. شما نیازی به کار اقتصادی ندارید، هر وقت پول می خواهید مسئولان دولتی هستند که به شما کمک کنند، اما استقلال بچه یتیم وزارتخانه است و هیچکس از او حمایت نمی کند.