امباپه رهبر بلامنازع تیم است/ همچنان منتظر تصمیم او هستم!

لوئیز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که همچنان منتظر تصمیم کیلیان امباپه در مورد آینده است. امباپه قرار است در پایان فصل به رئال مادرید بپیوندد اما هنوز تصمیم خود را به طور رسمی اعلام نکرده است. گمانه زنی ها حاکی از آن است که این انتقال زمانی علنی می شود که دیگر امکان دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان این فصل وجود نداشته باشد. پاری سن ژرمن در دور بعدی برای حضور در فینال به مصاف بوروسیا دورتموند خواهد رفت و رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی چهارشنبه به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

انریکه ممکن است منتظر تصمیم امباپه باشد، اما به نظر می رسد او تیم را برای دوران بعد آماده می کند. سرمربی پاری سن ژرمن در این فصل چندین بار ستاره را نیمکت نشین کرده و گفته است که تیمش باید به بازی بدون امباپه عادت کند. لوئیس انریکه همچنین گفت امباپه می تواند در این فصل در پاری سن ژرمن بماند. به گزارش سایت گل، او به خبرنگاران گفت: “بیایید صبر کنیم تا کیلیان درباره آینده خود صحبت کند. وقتی امباپه و پاری سن ژرمن در انظار عمومی صحبت کنند، همه ما نتیجه را خواهیم دانست.” سکوت.”

لوئیس انریکه همچنین به امباپه بابت عملکردش تبریک گفت: “امباپه امروز رهبر بی چون و چرای تیم در این مسابقه بود. کل تیم پرسینگ را انجام دادند، کیلیان، دمبله یا بردلی بارکولا. وقتی امباپه هدایت تیم را برعهده گرفت، تیم قوی تر می شود. این چیزی است که ما انجام می دهیم. همه می خواهند: «وقتی امباپه رهبر می شود، ما خیلی بهتر هستیم.

امباپه تا پایان فصل با پاری سن ژرمن ادامه خواهد داد و امیدوار است این باشگاه را به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برساند. پاری سن ژرمن نیز به یک قهرمانی دیگر در لیگ 1 نزدیک شده است و در حال حاضر 10 امتیاز در صدر جدول است.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی