جیدون سانچو به منچستریونایتد بازگشت اما به یک شرط فکر می کند

گفته می شود، جیدون سانچو، مهاجم بوروسیا دورتموند، آماده از سرگیری دوران حرفه ای خود در منچستریونایتد است، اگر اریک ده هاگ در پایان فصل 2023-2023 از سرمربیگری برکنار شود.

جیدون سانچو با اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد چشم به چشم نمی بیند

منچستریونایتد مبلغ قابل توجهی 85 میلیون یورو (90.46 میلیون دلار) برای جذب سانچو از بوروسیا دورتموند در تابستان 2021 پرداخت کرد. او در اولین فصل خود در لیگ برتر تنها 6 بار در 26 بازی لیگ برتر گلزنی کرد و به دلیل عدم تطابق با قیمت بالای خود، انتقادات زیادی دریافت کرد.

تنش بین سانچو و تن هاگ در نیمه اول فصل 2023-24 محسوس شد و در نهایت در سپتامبر به نقطه جوش رسید. پس از اینکه مرد هلندی سانچو را برای سفر به آرسنال کنار گذاشت، مهاجم در شبکه های اجتماعی منتشر شد و در یک پست اینستاگرامی که اکنون حذف شده، مدیر خود را دروغگو خواند.

به عنوان تلافی، تن هاگ او را از تمرین محروم کرد و او را از تیم کنار گذاشت و برخی گزارش‌ها ادعا می‌کردند که امتیازات اتاق غذاخوری او نیز لغو شده است. طبق گزارش ها، اگر مدیری عذرخواهی می کرد، او را به خدمت باز می گرداند. اما سانچو حاضر به اجبار نشد و زندگی انفرادی را انتخاب کرد.

پس از گرم کردن نیمکت منچستریونایتد برای بیش از سه ماه، سانچو با قراردادی قرضی کوتاه به دورتموند پیوست و شیار خود را دوباره کشف کرد. او 14 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها انجام داده است که دو گل زده و دو پاس گل داده است. سانچو 86 دقیقه بازی کرد تا بوروسیا دورتموند در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 4-2 اتلتیکو مادرید را شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود.

سانچو می تواند به اولدترافورد بازگردد اگر ده هاگ برود

این بازیکن 24 ساله از زندگی در دورتموند لذت می برد، اما درک می کند که هنوز به صورت قراردادی با منچستریونایتد بسته است. به گزارش آی نیوز، این مرد انگلیسی آماده است تا به قرارداد خود احترام بگذارد و به اولدترافورد بازگردد. با این حال، او این کار را تنها در صورتی انجام خواهد داد که تن هاگ در پنجره تابستانی را ترک کند. از آنجایی که او با سرمربی فعلی منچستریونایتد رودررو نمی شود، کار آنها در فصل آینده بسیار دشوار خواهد بود.

تن هاگ در این فصل تحت فشار زیادی است. او نه تنها نتوانست شیاطین سرخ را به عنوان مدعی چهار تیم برتر معرفی کند، بلکه نتوانست آنها را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برساند. جام حذفی تنها امید او برای نجات باقی مانده است، اما با وجود اینکه چلسی یا منچسترسیتی در فینال سد راه آنها هستند، گفتن این کار آسان تر از انجام آن است.

https://sportslens.com/news/report-jadon-sancho-return-manchester-united-one-condition/ منبع: