انتقاد شدید از میلکن: پرسپولیس 10 نفر دیابتی است!


سرویس خبر شماره: 1871740
02 مارس 1401 در 09:36 ب.ظ
9 هزار امتیاز خبر|

14نقطه نظر

به سبک دویدن او توجه کنید

اما این بار از یحیی گل محمدی هم انتقاد کرد و البته نظر جنجالی درباره شیخ دیاباته داشت. مایلی خان که یکی از ستاره های پرسپولیس در سال های اخیر بود، از نوع فوتبال مهاجم سرخ ها انتقاد کرده و احساس می کند که دیابات در تیم پیشکسوتان بازی می کند.

سرمربی اسبق تیم ملی در این خصوص گفت: من از فوتبال صحبت می کنم و کاری به شخصیت آقای شیخ دیباته ندارم و به نظر من پرسپولیس 10 بازیکن در زمین دارد با شیخ دیاباته باید ببینید او چگونه می دود. با تمام احترامی که برایش قائل هستم، فکر می کنم این بازیکن به نوعی بازیکن تیم بزرگسالان شماست!”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود اینکه چندین سال از دوری محمد مایلی کهن از فوتبال و دنیای مربیگری می گذرد، همیشه با مصاحبه های آتشین خود روی صحنه بود و حرف هایش را می زد.

انتقادات تند او در چند سال گذشته بیشتر به کارلوس کی روش و تصمیماتی بود که برای تیم ملی گرفت. البته انتقاد او از فدراسیون فوتبال را هم نباید فراموش کرد. موضوعی که میلکن در آخرین مصاحبه خود آن را رها نکرد و بار دیگر به سرمربی پرتغالی سابق ایران حمله کرد و از نتایج کسب شده در جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

محمد مایلی خان که همیشه به صراحت شهرت دارد، این بار تیغ تیز انتقادش را متوجه مهاجم پرسپولیس کرد.

انتقاد شدید از میلکن: پرسپولیس 10 نفر دیابتی است!

دیابات از زمان پیوستن به پرسپولیس اکثر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده و مهره قابل اعتمادی برای یحیی گل محمدی نیست. موضوعی که انتقادات زیادی را از جانب پیشکسوتان به همراه داشته است. این بازیکن به دلیل مصدومیت در لیست پرسپولیس برای دیدار حساس فردای سرخ ها و سپاهان در جام حذفی حضور ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی