اگر اسلات جانشین کلوپ شود، رویاهای نقل و انتقالات سابق رد ممکن است محقق شود

با توجه به اینکه آرن اسلات به شدت با انتقال به لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ در تابستان در ارتباط است، دیرک کویت، ستاره سابق قرمزها پیش از این دو بازیکن را معرفی کرده است که امیدوار است تیم مستقر در آنفیلد برای آنها حرکت کند.

این می‌تواند یک پنجره تابستانی شلوغ برای مرسی‌سایدرها باشد، با یک سرمربی جدید و تعدادی از بازیکنان کلیدی که وارد سال آخر قراردادهای مربوطه خود می‌شوند.

اگر قرار بود کویت در بازار نقل و انتقالات راه پیدا کند، قبلاً گفته بود که دوست دارد اورکون کوکچو و لوتشارل گیرترویدا را به قرمزها بپیوندد.

اولی در تابستان سال گذشته فاینورد را به مقصد بنفیکا ترک کرد، در حالی که دومی یک بازیکن بسیار مهم تحت هدایت اسلات در قهرمان اردیویسه است.

من یک بازیکن فاینورد هستم و آنها در حال حاضر خیلی خوب کار می کنند. کویت سال گذشته (از طریق Liverpool World) به Liverpool Echo گفت. آنها یک مدیر بسیار خوب در آرن اسلات دارند و برخی از بچه های جوانتر مانند کوکچو و گیرترویدا در خانه را می کوبند و خیلی خوب بازی می کنند.

مطمئناً علاقه به کوکچو جلب شد و بنفیکا 25 میلیون یورو برای این بازیکن 23 ساله پرداخت کرد در حالی که گیرترویدا، مدافع راست این فصل، 7 گل و 4 پاس گل در تمام رقابت ها به ثبت رساند.

جالب است که ببینیم اگر اسلات بتواند در لیورپول کار کند، بازیکنان فعلی خود را به مرسی ساید خواهد آورد یا خیر.

این بازیکن 45 ساله از زمانی که در سال 2021 سرمربی فاینورد شد، کار درخشانی در فاینورد انجام داده است و گمان می‌رود که از چشم‌انداز جایگزینی تاکتیک‌دان آلمانی ما (تلگراف) هیجان‌زده است.

شایعات نقل و انتقالات در هفته های آینده با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات تابستانی شروع می شود، اما ما پنج بازی بزرگ لیگ را داریم که ابتدا باید قبل از اینکه نگران زندگی پس از کلوپ باشیم، آن را پشت سر بگذاریم!

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/04/23/liverpool-arne-slot-potential-transfer-advice/ منبع: