بازیکنان من ثابت کرده اند که جنگجویان واقعی هستند

شیرهای رام نشدنی پس از 20 سال قهرمان جام جهانی شدند، اما برای صعود کافی نبود. ریگوبرت سانگ سرمربی کامرون در نشست خبری خود پس از بازی گفت: “این واقعا ناامید کننده است که اکنون باید به خانه برگردیم، اما باید به جنبه های مثبت مسابقات نگاه کنید.” ما باید به تلاش و حرکت ادامه دهیم، من به بازیکنانم اعتماد دارم. من امروز به شاگردانم افتخار می کنم. آنها نشان داده اند که جنگجویان واقعی هستند.


سرویس خبر شماره: 1856995
12 دسامبر 1401 در 02:36
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مربی کامرون:

وی در پایان گفت: حذف شدن ناامید کننده است اما قبول کردیم. این تجربه به ما امکان می دهد بیشتر رشد کنیم. این نسل جدیدی است که باید آن ذهنیت رقابتی را داشته باشد. بازیکنان امروز خودشان را ثابت کرده اند. من به آنها افتخار می کنم. شکست بخشی از ورزش است. ما با کمی تاسف اینجا را ترک می کنیم زیرا فکر می کنیم می توانستیم بهتر عمل کنیم. فکر می کنم هواداران ما ناامید نیستند، باید به آنها تبریک بگوییم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کامرون با وجود پیروزی مقابل برزیل قدرتمند و مدعی، از حضور در رقابت های جام جهانی کنار رفت. شاگردان ریگوبرت سانگ عالی کار کردند و با تک گل وینسنت ابوبیکر در ثانیه های پایانی سلسائو را شکست دادند و با 4 امتیاز مسابقات را ترک کردند و در رده سوم ایستادند.

وی گفت: سعی می کنم روحیه تیمی ایجاد کنم، روحیه شیری که رمز موفقیت تیم های کامرونی در این سال ها بوده است. ما تیم جوانی داریم و شاید زمان کافی برای همکاری با هم نداریم، اما می توانیم خیلی بهتر از این کار کنیم. تیم ما تیم بسیار خوبی است.

سرمربی کامرون می گوید از باخت و حذف از جام جهانی ناامید است، اما درس های بزرگی از این مبارزات آموخته است.

بازیکنان من ثابت کرده اند که جنگجویان واقعی هستند

سانگ گفت: “ما می توانیم به کاری که امشب انجام دادیم افتخار کنیم، زیرا نشان دادیم می توانیم یک تیم برتر باشیم، ما سخت با هم کار کردیم و سخت کار کردیم.” با این حال، متأسفانه به دور بعد نمی رسیم، به همین دلیل است که خیلی خوشحال نیستیم، اما نه به خاطر عملکرد امشب.