بمب تابستانی در ایتالیا; برای انتقام گرفتن از یوونتوس! (تصویر)

در واقع پائولو دیبالا نمی خواهد ایتالیا را ترک کند و البته احساس می کند که یوونتوس به او خیانت کرده است. اینتر به او دستمزدی کمتر از دستمزد فعلی این بازیکن در تورین پیشنهاد داده است، اما دیبالا نقش اصلی را در پروژه تحت رهبری سیمونه اینزاگی در فصل های آینده ایفا خواهد کرد. دیبالا در حال حاضر سالیانه 7 میلیون یورو در یوونتوس دریافت می کند اما اینتر فقط 6 میلیون یورو در هر فصل به او پاداش داده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد فعلی پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی بیانکونری در ماه ژوئن به پایان می رسد و یوونتوس پیش از این به او اعلام کرده بود که خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود. چندین باشگاه از جمله اتلتیکو مادرید و تاتنهام به دنبال جذب این بازیکن هستند، اما گاتزتا دلا اسپورت امروز ادعا کرد که اینتر به توافق برای پائولو دیبالا نزدیک است. هفته گذشته مذاکراتی بین سرمربی دیبالا و مدیران نراتزوری انجام شد و به نظر می رسد این بازیکن بیش از گذشته متقاعد شده است که در فصل 2022-23 به رقیب دیرینه یوونتوس خواهد پیوست.

انتقال پائولو دیبالا به اینتر رو به پایان است و او تصمیم دارد از یوونتوس انتقام بگیرد.

احتمال جدایی بازیکنانی مانند آرتورو ویدال، ماتیاس وکینو، الکسیس سانچز یا استفن دی فرای در این زمینه مطرح شده است. با جدایی این بازیکنان، اینتر می تواند پائولو دیبالا را در کنار مارسلو بروزوویچ و لائوتارو مارتینز به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه تبدیل کند و شرایطی را فراهم کند تا قرارداد او به یکی از بحث برانگیزترین نقل و انتقالات تاریخ تبدیل شود. تاریخ لیگ ایتالیا .



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822661 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 17:21 |
6,262 |

3نظرات

بیانکونری شماره 10 در اینتر;

به نظر می رسد دیبالا مصمم است تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد به اینتر بپیوندد و به این ترتیب قصد دارد از باشگاه فعلی خود انتقام بگیرد. البته نراتزوری برای خرید دیبالا باید تعدادی از بازیکنان فعلی خود را بفروشد.