بمب رئال مادرید؛ انفجار نزدیک است (عکس)

امباپه و اشرف حکیمی برای ساعت 14 به وقت محلی در مادرید رستوران رزرو کرده بودند. اما امباپه، اشرف، برادرش و دو نفر دیگر حوالی ساعت 3:35 بعد از ظهر وارد رستوران شدند و غذا خوردند. در واقع هر دو ستاره پاری سن ژرمن از تعطیلات سه روزه تمرینی این تیم استفاده کردند و آن را در مادرید سپری کردند.

کیلیان امباپه هدف بزرگ نقل و انتقالات رئال امروز در مادرید دیده شد.

در همین رابطه کوپه مدعی شده است که کیلیان امباپه امروز در مادرید دیده شده است. بر اساس این گزارش امباپه در کنار اشرف حکیمی ستاره سابق رئال مادرید در مادرید دیده شد. دو ماه مانده به پایان قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن، شایعات درباره او چند برابر می شود.

با این حال، کیلیان امباپه امروز در مادرید دیده شد، زیرا روزنامه Le Parisien هفته گذشته گزارش داد که ستاره فرانسوی برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن به توافق رسیده است. با حقوق سرسام آور 50 میلیون یورو در سال به اضافه پاداش وفاداری 100 میلیون یورو؛ این موضوع البته به سرعت از سوی مادر ستاره فرانسوی تکذیب شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با نزدیک شدن به تابستان، شایعات درباره آینده کیلیان امباپه بیشتر می شود. ستاره فرانسوی اعلام تصمیم خود را به پایان فصل موکول کرده و هنوز مشخص نیست چه برنامه ای دارد. برخی اخبار حاکی از آن است که امباپه با رئال مادرید به توافق کامل رسیده و این انتقال به زودی رسمی خواهد شد و برخی منابع فرانسوی مدعی شده اند که این بازیکن مذاکرات مثبتی برای تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن داشته است.

این حرکت در راستای گزارش هایی است که کیلیان امباپه با رئال مادرید به توافق کامل رسیده و به زودی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. مارکا نیز اخیرا اعلام کرد که تنها امضای قرارداد این بازیکن باقی مانده است که در پایان فصل پس از آخرین بازی فصل در لیگ 1 فرانسه مقابل متز انجام خواهد شد. در واقع به این نکته اشاره شد که امباپه قبل از آن هیچ اظهارنظر یا تصمیمی علنی نخواهد داشت.

تا زمانی که مادر کیلیان امباپه در دوحه دیده نشده بود، همه گزارش ها حاکی از آن بود که این بازیکن کاملاً همبازی رئال مادرید است، اما تنها پس از آن بود که شایعات درباره او و احتمال تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن دوباره مطرح شد. این دیدار که در پایان ماه آوریل برگزار شد، به عنوان آخرین تلاش پاری سن ژرمن برای حفظ ستاره فرانسوی توصیف شد.

جالب اینجاست که سفر کیلیان امباپه به مادرید دقیقا همزمان با سفر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به این شهر بود. آل خلیفه برای کنفرانس ECA (انجمن باشگاه های اروپا) در واندا متروپولیتانو به مادرید سفر کرد.


سرویس خبر شماره: 1823510 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 19:08 |
13,705 امتیاز خبر|

0نظرات

ستاره فرانسوی بیش از هر زمان دیگری به برنابئو نزدیک شده است