به روز رسانی مصدومیت لیورپول: اخبار نگران کننده در مورد آلیسون، کرتیس جونز و دیوگو جوتا – باشگاه لیورپول

لیورپول در فینال جام کارابائو، آلیسون، کورتیس جونز و دیوگو جوتا را در اختیار نخواهد داشت.

قرمزها در حال رسیدن به نقطه بحرانی در مورد مصدومیت هستند و دو بازیکن دیگر پس از پیروزی 4-1 مقابل برنتفورد از میدان خارج شدند.

جونز و جوتا هر دو در طول بازی اخراج شدند و اکنون به طور گسترده گزارش شده است که این زوج فینال Carabao Cup در روز یکشنبه را از دست خواهند داد.

این امر پس از اسکن های اولیه روی مشکلات مچ پا و زانو به ترتیب انجام می شود تلگرافکریس باسکومب گزارش می دهد که لیورپول “منتظر تست های بیشتر قبل از تعیین دقیق مدت زمان حضور این دو نفر است.”

لندن، انگلیس - شنبه، 17 فوریه 2024: کرتیس جونز بازیکن لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین برنتفورد اف سی و لیورپول در ورزشگاه برنتفورد، به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

جای تعجب نیست که جونز و جوتا فینال را که لیورپول مقابل چلسی قرار می دهد را از دست بدهند، زیرا انتظار می رود آنها برای مدت طولانی از میادین دور باشند.

روزنامه پرتغالی رکورد قبلاً ادعا کرده بود که جوتا به دلیل آسیب دیدگی رباط حدود دو ماه را از دست خواهد داد.

در همین حال، تردیدهایی در مورد اینکه آیا آلیسون از مشکل همسترینگ قبل از تعطیلات بین المللی مارس بهبود می یابد یا خیر، مطرح شده است.

بسکامب و بارپل جویس پیشنهاد می کند که این دروازه بان می تواند شش بازی دیگر را از دست بدهد و خود را در “مسابقه ای با زمان” ببیند تا مقابل تیم هایی مانند من سیتی (10 مارس) و اورتون (17 مارس) بازی کند.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 4 فوریه 2024: آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، ناراحت به نظر می رسد زیرا اشتباه او منجر به گل دوم آرسنال در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه آرسنال و لیورپول در ورزشگاه امارات شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ترنت الکساندر-آرنولد (زانو) و دومینیک شوبوسلای (همسترینگ) از قبل برای فینال بعید بودند، در حالی که تیاگو (همسترینگ) را می توان دوباره غایب طولانی مدت دانست.

جوئل ماتیپ (ACL)، استفان باجتیچ (ساخته پا) و بن دواک (MCL) نیز در لیست مصدومان حضور دارند، در حالی که داروین نونز در نیمه دوم از برنتفورد به دلیل مشکل عضلانی اخراج شد.

در این مرحله هیچ خبری در مورد نونز و همچنین محمد صلاح در میان ادعاهایی که در زادگاهش مصر وجود دارد مبنی بر اینکه او می تواند دیدار چهارشنبه شب لوتون را از دست بدهد، وجود ندارد.

https://www.thisisanfield.com/2024/02/liverpool-injury-update-worrying-news-on-alisson-curtis-jones-and-diogo-jota/ منبع: