تراکتور هدیه تولد 50 سالگی را برانید!


سرویس خبر شماره: 2016704
5 مه 1403 در 8:44 ق.ظ.
4.4K |

8نقطه نظر

ذوب آهن و استقلال دو ماموریت اصلی مطهری در تبریز هستند

حمید مطهری دیگر در تیم ملی حضور نخواهد داشت. او امروز راهی تبریز می شود تا تمرینات یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران را دنبال کند.

هدیه تولد 50 سالگی تراکتور را برانید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری پس از یک سال مربیگری در تیم ملی به هیجان انگیزترین شکل در یکی از داغ ترین نیمکت های لیگ برتر به کار در سطح باشگاهی بازمی گردد.

در شروع خمس به نظر می رسید تراکتور در حال از هم پاشیدگی و در چند قطعه بود و این تیم با وجود کیفیت فنی بالا و شروعی جالب، از انتهای جدول مغلوب نساء شد تا روند انتخاب را تسریع کند. یک رهبر جدید مربی جایگزین اسپانیایی می شود.

در دو روز گذشته فقط درباره یحیی صحبت می شد و گفته می شد اگر گل محمدی در تبریز سرمربی شود تیم دستیاران موفق خود را در پرسپولیس جمع می کند اما تصور نمی کردیم اسم مغز او در شهر خودرو و پرسپولیس به عنوان سرمربی تراختور معرفی می شود.

حمید مطهری تنها یک ساعت قبل از ورود به اولین دقایق یک روز خاص، مهمترین پست فوتبالی خود در چهارده سال مربیگری را پذیرفت. او تا ساعت 23 سه شنبه در جلسه ای حضور داشت که منجر به قبول سمت مربیگری تراکتورسازی شد. او تمامی مسئولیت های سرمربیگری را بر عهده دارد اما در عین حال منتظر است تا مشکلات یحیی گل محمدی برای پیوستن او به تراکتور برطرف شود.

مطهری امروز چهارشنبه 14 اردیبهشت 50 ساله می شود و پذیرفتن این شغل خطرناک و جالب به نوعی هدیه تولد 50 سالگی او بود که می تواند او را با اشتیاق وصف ناپذیر به سمت هدایت تیمی قدرتمند اما تا حدودی آشفته سوق دهد.

مطهری صبح چهارشنبه در روزی که قرار است تولدش را جشن بگیرد راهی تبریز می شود و با دو تمرین چهارشنبه و پنجشنبه تراکتور را برای دیدار با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می کند.

2014332

برای تیمی که در دو بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده و از صدر جدول فاصله دارد، با توجه به فاصله 13 امتیازی با صدر در فاصله 6 هفته ای، قهرمانی در این رقابت ها غیرممکن است، اما می توان کسب جام حذفی و قهرمانی در این رقابت هدفمند؛ اتفاقی که یک بار در دوران سرمربیگری تونی اولیویرا رخ داد و تا اینجای کار مهم ترین افتخار تراکتور به حساب می آید.

قرارداد مطهری با تراکتورسازی تا پایان فصل آینده ادامه خواهد داشت و به گفته یحیی احتمالا کادر فنی را تقویت خواهد کرد اما ماموریت اصلی و مهم این مربی در حال حاضر این است که دو خان ​​پیچیده و مهم را از سر راه بیاورند که بتوانند او شرایط را به نفع خود برگرداند و تیمش را برگرداند و هواداران پرطرفدارترین تیم آذربایجان را برای فصل آینده امیدوار کرد.

همه پتانسیل تراکتور را می دانند. تیمی با هواداران بزرگی که مثل کوه پشت پرچمشان هستند، باشگاهی که از نظر مالی و امکانات تیمی کم ندارد و ده ها بازیکن باکیفیت که می توانند کادر جدید را در این ماموریت سخت خوشحال کنند.

تراکتور همه چیز برای عالی شدن در فوتبال ایران دارد و حالا با یک کادر مربی باتجربه و آشنا که برای موفقیت برنامه دارد و البته قهرمانی و موفقیت را در فوتبال ایران تجربه کرده است، می تواند رویاهایش را محقق کند.

تراکتورسازی در ابتدا هفته عجیبی را پیش رو خواهد داشت و در ابتدا تمام ذهن و فکر سرمربی جدید تی تی معطوف به دو دیدار مهم این هفته و چهارشنبه آینده خواهد بود. ابتدا بازی با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی و سپس بازی با استقلال در مسابقات قهرمانی که عصر چهارشنبه هفته آینده برگزار می شود.

2014333

هر دو دیدار البته در تبریز برگزار می شود و با توجه به تغییرات در کادر فنی تراکتورسازی می توان امیدوار بود که تماشاگران زیادی از این دو دیدار سرنوشت ساز استقبال کنند و فضایی مشابه بازی بزرگ با سپاهان برای مطهری ایجاد شود. در اولین قدم از حمایت هواداران زیادی برخوردار خواهد شد و تیمش را پشت سر خواهد گذاشت.

تراکتورسازی تیمی است که از نظر فنی این توانایی را دارد که در فوتبال ایران بزرگ شود و در این راه بماند، اما پراکندگی این گروه در هفته های اخیر پس از ناکامی های متعدد، کار مطهری و تیمش را برای سامان دادن به شرایط موجود و شادی پشت سر گذاشته است. پایان دادن . در فصل جاری سخت خواهد بود.

مطهری با حضور در پرسپولیس سختی های کار در تیم های پرطرفدار را به خوبی می داند. با این حال در مسابقات پرسپولیس تا جایی که سیبل شنیده می شد در کانون توجه بود.

مطهری و یحیی با چنین تجربه بزرگی قرار نیست در مقابل مشکلات تراکتور زانو بزنند. آنها تمام جنبه ها و تعدد تیم خود را می دانند و می دانند چگونه با آن کنار بیایند. علاوه بر این، آنها پتانسیل فنی و نقاط قوت تراکتور را کاملاً می شناسند و مطمئن هستند که تراکتور با کار اساسی می تواند با هر طوفانی به رقیبی ثابت و بدون فشار در دست و دل هوادارانش تبدیل شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی