ترکیب احتمالی حساس ترین مسابقه فوتبال اروپا


سرویس خبر شماره: 2015132
29 آوریل 1403 در 4:15 ب.ظ.
1.9 هزار |

4نقطه نظر

شمشیر غول های عهد

مارکا امروز ترکیب احتمالی منچسترسیتی و رئال مادرید را برای بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد.

ترکیب احتمالی حساس ترین مسابقه فوتبال اروپا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید عصر امروز در دیداری حساس و سرنوشت ساز از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پس از 90 دقیقه جدال هیجان انگیز دو تیم در سانتیاگو برنابئو و ثبت نتیجه 3-3، حالا سرنوشت این نبرد در ورزشگاه اتحاد رقم می خورد، جایی که سیتیزن ها مدت هاست طعم شکست را نچشیده اند و نچشیده اند. به هر تیمی باخت، حتی رئال مادرید مغرور.

2009159

منچسترسیتی خوشحال از بازگشت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس با روحیه ای مضاعف پذیرای رئال مادرید است. سیتیزن ها که به دلیل مصدومیت از کایل واکر و ناتان آکه و همچنین کوین دی بروین به دلیل مسمومیت ناگهانی محروم شده اند، با تمام وجود به مصاف پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.

منچسترسیتی نه تنها هرگز در ورزشگاه اتحاد مغلوب رئال مادرید نشده است، بلکه از آخرین باخت قهرمان انگلیس در خانه در لیگ قهرمانان اروپا بیش از 5 سال می گذرد. آماری که منچسترسیتی را به پیروزی مقابل رئال مادرید در اتحاد امیدوار می کند، اما دیروز کارلو آنچلوتی و جود بلینگهام گفتند رئال با قدرت و اعتماد به نفس وارد زمین خواهد شد و می خواهد تمام تعصبات را لغو کند.

2011890

گمانه زنی ها در مورد ترکیب اولیه دو تیم از روز گذشته آغاز شد و امروز مارکا ترکیب احتمالی دو تیم را به شرح زیر اعلام کرد:

شهر منچستر: ادرسون، آکانجی، استونز، روبن دیاز، گواردیول، رودری، دی بروین، برناردو سیلوا، فودن، گریلیش، هلند

رئال مادرید: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، مندی، کاماویگا، کروس، والورده، بلینگهام، وینیسیوس و رودریگو

توجه داشته باشید که در ترکیب رئال اورلین، شوامنی به دلیل محرومیت غایب است.

مجله اخبار فوتبال خارجی