تعویض بیرانوند در پرسپولیس هم ملی پوش شد + عکس


در روزهای اخیر اخبار تکان دهنده ای از اردوی تیم پرسپولیس به گوش می رسد. مصدومیت علی بیرو جدی است و حداقل 4 تا 6 هفته طول می کشد تا به شرایط بازی برگردد و البته تلاش پزشکان تیم برای کوتاه شدن این مدت است.

همانطور که مطلع شدید این مصدومیت باعث ایجاد تنش بین کادر پزشکی تیم پرسپولیس و تیم ملی شد و پرسپولیسی ها معتقدند اگر کادر پزشکی تیم ملی متوجه مصدومیت شده بود علی بیرو درمان این بازیکن را آغاز کرده بود. ، این دروازه بان به زمان کمتری برای بهبودی کامل نیاز داشت.

به جای علی بیرو، همان دروازه بان مقابل ذوب آهن در بازی بعدی بازی می کند و جالب اینکه پرسپولیس در آن بازی پیروز شد و رفیعی عملکرد خوبی داشت.

جالب است بدانید رفیعی نگهبان جوان پرسپولیس بود. او یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان در دوران مربیگری سیروس پورموسوی در تیم ملی جوانان بود و پیراهن شماره 22 را بر تن کرد و البته در تیم ملی جوانان دروازه بان ذخیره بود.تیم ملی جوانان که در دیدارهای مقدماتی جام ملت ها، چون امیرحسین نیکپور در حال بازی بود. رفیعی بعدها دروازه بان تیم نساجی شد و از نساجی به پرسپولیس آمد.

تیم ملی جوانان اگرچه به مرحله نهایی جام ملت ها راه یافت اما نتوانست حضور در این رقابت ها و صعود به جام جهانی را تجربه کند زیرا کرونا باعث لغو جام ملت ها و جام جهانی شد.

بیشتر بخوانید: پیاز در مورد مصدومیت بیرانوند/ نفر اول کی مصدوم شد؟ تقصیر پرسپولیس است یا تیم ملی؟

تعویض بیرانوند در پرسپولیس هم ملی پوش شد + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال