پاسخ سهیل مهدی به شلوغ ترین برنامه قهرمانی


سرویس خبر شماره: 2012278
16 آوریل 1403 در 11:46 ب.ظ.
1.7 هزار |

0نقطه نظر

سپاهان ترجیح داد با استراحت وارد آسیا شود.

سهیل مهدی تعویق بازی های تیم های آسیایی را یک قرارداد نانوشته بین سازمان لیگ و باشگاه ها دانست.

پاسخ سهیل مهدی به شلوغ ترین برنامه قهرمانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان که در دیدار معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت، تا 18 فروردین باید در پنج دیدار دیگر شرکت کند. فشرده شدن بازی های سپاهان تا حدی به دلیل حضور طلایی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا و به تعویق افتادن بازی های این تیم در این مدت، اعتراض هواداران سپاهان را برانگیخت.

سهیل مهدی رئیس سازمان لیگ در تشریح این شرایط گفت: وقتی می‌خواهیم لیگ را شروع کنیم، باید تاریخ‌ها را بر اساس پنجره TMS که فیفا هر فصل برای نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای ثبت می‌کند، تعیین کنیم. از جمله تاریخ هایی که باید مشخص کنیم تاریخ پایان هر لیگ است که برای پایان خرداد ماه در نظر گرفته ایم.

او ادامه داد: در مورد تیم های حاضر در آسیا دو کار می توانیم انجام دهیم. می توانستیم برنامه های آنها را به صورت فشرده و بدون در نظر گرفتن شرایط نمایندگان کشورمان که باید یک مسابقه مهم بین المللی برگزار کنند، اعلام کنیم. همانطور که دیدیم کارشناسان محترم سازمان لیگ را هم زیر سوال بردند، مثلا الهلال سه روز بازی کرد، چرا این تیم با فاصله 6-7 روزه به مسابقات آسیایی رفت؟ می‌توانیم برنامه را در آنجا فشرده کنیم و لیگ را در اینجا باز بگذاریم.

مهدی همچنین گفت: با توجه به عادت برنامه ریزی کمیته برنامه ریزی مسابقات در سال های اخیر سعی کردیم فضای لازم را در اختیار نمایندگان کشورمان قرار دهیم تا با آسایش بیشتر در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنند اما در طول لیگ برای جبران این فضا به ما کمک کنند. . . انجام دادن. این یک قرارداد نانوشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این خصوص با باشگاه سپاهان صحبت کرده است یا خیر، پاسخ داد: بله، وقتی تیمی می‌خواهد در بازی‌های آسیایی شرکت کند، برای باشگاه و ما مهم‌تر این است که با ریکاوری بهتر و آسایش بهتر به مسابقات نزدیک شویم تا اینکه به عربستان بریم و بین دو یا سه روز بین مسابقات قهرمانی برگردیم. .

مجله اخبار فوتبال داخلی