رحمتی در جام حذفی هم آرامش نداشت! (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید لیگ برتر فکر می کرد راحت ترین قرعه کشی جام حذفی در بین هر تیمی به آلومینیوم که قرار است به مصاف آریو اسلامشهر برود اما این تیم دسته دومی دیروز نمایشی را ارائه کرد که شبیه یک دونده، تاکتیک و جنگنده است. لیگ برتر و تا آخرین لحظه به دنبال فرار از شکست بود و همین مشکل کار شاگردان سیدمهدی رحمتی را سخت کرده بود.

سید مهدی رحمتی با ترکیبی متفاوت نسبت به هر بازی در این فصل تیمش را به مصاف آریو اسلامشهر فرستاد و به بازیکنانی چون محمود قائد رحمتی و احسان حسینی استراحت داد تا نیمی از بازیکنان اصلی آلومینیوم برای بازی اواخر لیگ برتر استراحت کنند. مقابل گل گهر سیرجان. اما روزی که این مربی فکر می کرد یک برد راحت به دست می آورد، این اتفاق برای او و تیمش رخ نداد.

1790282

آریو اسلامشهر از روی یک پاس غیرقابل توقف و عجیب یک گل به ثمر رساند و نیمه اول را با برد به پایان رساند، اما صحبت های رحمتی بین دو نیمه باعث شد تا آلومینیوم به روند بازی بازگردد و با دو گل از جمله یک پنالتی دوبل به تساوی کشیده شود. بازی را به وقت اضافه فرستاد.

سرمربی آلومینیوم برای قهرمانی تیمش در جام حذفی استرس زیادی متحمل شد.

رحمتی در جام حذفی هم آرامش نداشت!  (عکس)


سرویس خبر شماره: 1864093
21 ژانویه 1401 @ 10:56 ق.ظ |
97 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رحمتی که سال گذشته با آلومینیوم اراک راهی فینال جام حذفی شده بود، در اولین بازی فصل جدید این رقابت ها استرس زیادی را متحمل شد اما در نهایت با گل علیرضا نقی زاده، تیمش توانست به میدان برود. از یک برد سه بر دو و صعود به یک مرحله. .

1790283



مجله اخبار فوتبال داخلی