رم در مناظره با زانیولو: جدایی یا مماشات قطعی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زانیلو چندی پیش اعلام کرد که دیگر نمی خواهد برای رم بازی کند و با ارائه درخواست خروج، عملا به حضورش در این باشگاه پایان داد. بنابراین وقتی پیشنهاد بورنموث را رد کرد، رمی را عصبانی کرد.
حالا رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که لیدز به او پیشنهاد داده است که او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد و سپس تابستان امسال او را با 30 میلیون یورو بخرد، اما رمی آن را رد کرد و گفت که آنها فقط می خواهند این بازیکن را در ژانویه بفروشند.

رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که رم پیشنهاد لیدز برای جذب نیکولو زانیولو را رد کرده است و این بازیکن ممکن است 18 ماه آخر قراردادش با جالوروسی ها را از دست بدهد.

رم در مناظره با زانیولو: جدایی یا مماشات قطعی


سرویس خبر شماره: 1867765
11 فوریه 1401 @ 10:13 ق.ظ |
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

1796223
همچنین گفته می شود مدیران رم به زانیولو گفته اند که دیگر جایی در برنامه های باشگاه ندارد و این بدان معناست که اگر پیشنهاد مناسبی دریافت نکند، باید تا پایان قراردادش روی سکوها بنشیند. تابستان 2024.
گفته می شود با وجود این شرایط حتی تابستان آینده و در فاصله یک سال تا پایان قرارداد زانیولو، رمی او را تنها با مبلغ پیشنهادی بورنموث می فروشد.
در واقع به نظر می رسد سران رم قصد دارند با سخت گیری نسبت به زانیولو از تکرار این رفتار با سایر بازیکنان جلوگیری کنند. با این حال، این ممکن است ضرر مالی قابل توجهی برای آنها داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی