روزی که سرمربی پرسپولیس که اخراج نشد جایگزین خود را شناخت/آغاز دوران طلایی سرخ ها!


پس از کنار گذاشته شدن علی دایی از هدایت این تیم در ابتدای لیگ چهاردهم به دلیل اختلاف نظر با مدیریت باشگاه پرسپولیس، حمید درخشان کاپیتان و سرمربی سابق قرمزپوشان او را جایگزین او کرد و مشخص بود. از همان هفته اول که کار بسیار سختی در پیش داشت.

حتی پس از پیروزی مقابل استقلال در دربی پایتخت، موقعیت درخشان به شدت متزلزل بود و از بهمن ماه سال 1397 برخی از سران باشگاه پرسپولیس به صراحت از جدایی این سرمربی و به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ صحبت کردند. این اتفاق در نهایت در 27 فروردین 1393 رخ داد و صبح همان روز ابتدا خبر رسید که حمید درخشان دیگر سرمربی پرسپولیس نیست. او دقایقی پس از آزادی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید آن به وضوح از مشکلات مالیاتی برونکو از زمان سرمربیگری تیم ملی ایران خبر داد. حل شده و آماده سفر به ایران می شود!

در واقع 27 فروردین 94 مشخص شد که برانکو از ماه ها قبل با پرسپولیس مذاکره کرده و حالا سرمربی جدید سرخ پوشان تهرانی محسوب می شود. برانکو آمد و با پرسپولیس نتایج بزرگی گرفت تا طبق آمار موجود بهترین سرمربی این تیم حداقل در 30 سال اخیر به حساب بیاید. او سه بار پیاپی با پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را نیز جشن گرفت. به این افتخارات باید صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم اضافه کرد که برونکو را به محبوبیت واقعی در بین هواداران پرسپولیس تبدیل کرد و به جرات می توان گفت در 27 فروردین 1393 به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شد. ، حتی او فکرش را هم نمی کرد که چنین روزهای باارزشی از راه برسد. موفقیت در انتظار اوست.

برانکو ایوانکوویچ



سرویس داخلی اخبار فوتبال