نویدکیا استقلال و نکونام را مسخره کرد؟



مس رفسنجان سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال و در بخشی از مصاحبه خود گفت: امروز در فوتبال هیچکس در دنیا پول خرج نمی کند و فقط برای دیدن نتیجه به ورزشگاه می رود. 0-0. دوره چنین نتایجی به پایان رسیده است. شاید در کشور ما خوب کار کند و خیلی ها آن را دوست نداشته باشند، اما در فوتبال دنیا به خاطر نتیجه 1-0 ژاوی را تحت فشار قرار دادند. فلسفه بارسلونا با چنین سبکی سازگار نیست. در فوتبال دنیا مردم برای خوش گذرانی پول زیادی خرج می کنند. به همین دلیل برای مسابقه فوتبالی که صفر-صفر تمام می شود پولی نمی دهند.

برخی رسانه ها و بیشتر فضای مجازی قضاوت کردند که سرمربی تیم مه جواد نکنام و استقلال را مسخره کرد زیرا برخی از دیدارهای استقلال با نتیجه صفر- صفر تمام شد که می توان از آن به عنوان دربی و در بسیاری از مسابقات استفاده کرد. استقلال با یک گل پیروز شد.

البته نمی توان استقلال را یک تیم دفاعی دانست. به راستی استقلال تاکنون 28 گل به ثمر رسانده و بعد از سپاهان و تراکتور سومین تیم هجومی لیگ برتر محسوب می شود. جالب اینجاست که استقلال و پرسپولیس به همین تعداد گل زده اند.

استقلال در یکی دو بازی اخیر یعنی دربی و بازی با هواداران در دفاع بازی کرد و با کسب 4 امتیاز به روند قهرمان شدن خود ادامه داد. کادر فنی تیم استقلال پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل خستگی بازیکنان و فشردگی بازیکنان نتوانستند در این دو دیدار طبق معمول فوتبال رو به جلو بازی کنند.

جواد نکونام در صورت حضور در نشست خبری پس از بازی می تواند به این نظرات پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: تجمع هواداران استقلال مقابل کمپ حجازی; هواداران پنجشنبه به جواد نکونام چه گفتند؟/ بازیکن خارجی استقلال امتحان پس داد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال