شب انتقام: ژائو فلیکس گل زد و رقصید (عکس)


سرویس خبر شماره: 2009614
28 مارس 1402 در 01:08
3.3 هزار |

4نقطه نظر

ژائو فلیکس پس از گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید، بدون توجه به شرایط قراردادش، بسیار خوشحال بود!

شب انتقام: ژائو فلیکس گل زد و رقصید (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا و اتلتیکو مادرید این هفته در مهمترین دیدار فوتبال اسپانیا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند. این دیدار حواشی زیادی دارد و یکی از جالب ترین آنها اتفاقات مربوط به ستاره پرتغالی بارسا است.

ژائو فلیکس در حال حاضر به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته است. قرارداد قرضی او با این باشگاه تا پایان فصل اعتبار دارد و قرار است پس از پایان قرارداد به اتلتیکو مادرید بازگردد.

با این حال، بارسلونا تلاش های زیادی برای تمدید قرارداد قرضی یا دائمی کردن آن انجام داده است، اما تاکنون باشگاه مادریدی به توافق نرسیده است زیرا اتلتیکو مبلغ هنگفتی می خواهد و بارسا توان پرداخت آن را ندارد.

با این حال، فلیکس به این وضعیت اهمیتی نمی دهد. او از گلزنی در بازی اول این فصل مقابل اتلتیکو مادرید خوشحال بود و این کار را امشب در مقابل تماشاگران حریف در واندا متروپولیتانو انجام داد.

در دقیقه 38 بازی، ایلکای گوندوگان حرکتی زیبا پشت محوطه جریمه انجام داد و توپ را درون محوطه به لواندوفسکی رساند. سپس فلیکس را جلوی دروازه بازی داد و ستاره پرتغالی به راحتی دروازه اوبلاک را باز کرد.

2002707

او پس از گل از جشن گرفتن زیاد خودداری کرد، اما هم تیمی هایش به سمت او هجوم آوردند و این بازیکن مجبور شد جشن بگیرد تا مورد نفرت هواداران اتلتیکو بماند. یکی از نکات جالب در مورد فلیکس این است که او در این فصل لالیگا 6 گل به ثمر رسانده است، از جمله دو گل مقابل اتلتیکو مادرید.

2002708

مجله اخبار فوتبال خارجی