فولادی ها در سال 2024 فقط 4.4 میلیون دلار به کوارتربک های خود پرداخت خواهند کرد

پیتسبورگ استیلرز یکی از فعال ترین تیم ها در بازار کوارتربک در بهار امسال بود. آن‌ها در سال 2023 با یک رکورد برنده به پایان رساندند و در AFC بی‌رحمانه به مرحله پلی‌آف رسیدند، اما کمبود جدی در پست کوارتربک خود داشتند و یکی از کم‌خون‌ترین حملات را در کل NFL داشتند.

فولادها یک کواربک دیگر اضافه می کنند و جاستین فیلدز را وارد می کنند

آنها نسبتاً سریع حرکت کردند و معامله ای را در اوایل ماه انجام دادند تا راسل ویلسون را بیاورند. اما این پایان تحول آنها در اتاق QB نبود و مایک تاملین و شرکت اکنون یکی از جالب ترین (و مقرون به صرفه ترین) موقعیت های کوارتربک در لیگ را دارند.

حتی قبل از پایان فصل گذشته، شایعاتی وجود داشت که جاستین فیلدز را به پیتسبورگ مرتبط می کرد. به نظر می‌رسید که آنها مسیر متفاوتی را پیش می‌برند و برای ویلسون معامله می‌کردند، کسی که به عنوان شروع کننده تیم معرفی شد. اما به نظر نمی رسید هیچ تیم دیگری بخواهد در فیلدز شانس بیاورد و فولادی ها فرصت خود را دیدند.

در روز جمعه، فیلدز به پیتسبورگ نیز مبادله شد، که در عوض، شیکاگو بیرز را در اواخر دور انتخاب کرد.

پویایی جالبی برای فولادی ها ایجاد می کند. در سراسر لیگ تصور می‌شد که فیلدز کالای داغ‌تری از او خواهد بود، و به نظر می‌رسید که خرس‌ها زمانی که بازار در حال خشک شدن بود، پایین فروخته بودند. در حالی که ویلسون بدون شک شروع کننده احتمالی برای رفتن به کمپ تمرینی خواهد بود، فیلدز یک گزینه پشتیبان قوی در صورت آسیب دیدگی ویلسون یا کاهش شدید تولید ارائه می دهد.

پیتسبورگ در سال 2024 فقط 4.4 میلیون دلار به QB خود پرداخت خواهد کرد

آنها نیز مقرون به صرفه هستند. با توجه به اینکه دنور برونکوس در دو سال آینده با قیمت هنگفتی برای راسل ویلسون مواجه شده بود، فولادی ها توانستند او را با قیمت ارزان به خدمت بگیرند و فقط 1.2 میلیون دلار برای قرارداد 1 ساله پرداخت کنند. از سوی دیگر، برانکوها بیشترین ضربه را در تاریخ NFL داشته اند و در مجموع 85 میلیون دلار در سال های 2024 و 2025 به ویلسون پرداخت خواهند کرد.

با درآمد ویلسون فقط 1.2 میلیون دلار و فیلدز 3.2 میلیون دلار، فولادها اکنون یکی از کم هزینه ترین اتاق های کوارتربک لیگ را دارند و از کم استعدادترین ها فاصله دارند.

از اواسط مارس، Steelers دارای چهارمین اتاق QB ارزان در NFL است. تنها تیم‌هایی که پشت سر آن‌ها قرار دارند، خرس‌ها و فرماندهان هستند که در حال حاضر یک کوارتربک اصلی ندارند، و ۴۹ها که براک پردی ارزان قیمت را به عنوان بازیکن اصلی خود دارند.



https://sportslens.com/news/the-steelers-will-pay-their-quarterbacks-just-4-4-million-combined-in-2024/ منبع: