طعنه استقلال به پرسپولیس؛ مسئولان فقط به یک تیم نگاه می کنند / به دنبال افرادی مثل گائدی باشید!

وی دلیل دیگر قهرمان نشدن استقلال را اینگونه بیان کرد: متاسفانه نگاه مسئولان ورزش به یک تیم خاص است و این موضوع همیشه گریبان استقلال را گرفته است. مسئولان ورزش تیم خاصی را دوست دارند و این را بارها در دوران مربیگری در باشگاه استقلال دیدم. این اتفاق در طول فصل خیلی به استقلال ضربه زد و نمونه آن را در اشتباهات داوری مقابل استقلال دیدیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

توفیقی افزود: استقلال در اکثر بازی های خود به قیدی تکیه کرده است در حالی که این تیم باید چند مهدی قیدی داشته باشد. استقلال امسال را که باید با ترکیبی از بازیکنان بزرگ و با انگیزه جوان بسته می شد، به پایان نرسید تا شرایطش برای قهرمانی بهتر شود. متأسفانه در سال های اخیر مسئولان باشگاه به دنبال بازیکنان مستعد و با انگیزه نبوده اند، در حالی که چند سال پیش مهدی قیدی و الهیار صیادمنش را به عنوان بازیکنان جوان اما آینده دار به استقلال اضافه کردیم. اگر در سال های اخیر به دنبال بازیکنانی مثل قائدی بودند، وضعیت خیلی بهتر بود. اما افرادی مثل قائدی یا صیادمنش در شهرستان ها کم هستند. چرا آنها را پیدا نمی کنند؟

قائم مقام سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبروزشی گفت: استقلال بعد از باخت دربی عقلش را از دست داد. این تیم در نیمه اول توانست کار را تمام کند اما متاسفانه شکست استقلال باعث شد این تیم روحیه خود را از دست بدهد.