عثمر در پست جدید از فرمول یحیی/ درخشش ستاره پرسپولیس استفاده کرد



پرسپولیس اصلاح شده اسمار در کارهای هجومی فوق العاده خوب عمل کرده و این تیم به وضوح با تیم نیم فصل اول تفاوت دارد. مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر 4 ستون هجومی پرسپولیس هستند که بار هجومی پرسپولیس را به دوش می کشند و در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته اند. مورد خاص در بین این افراد امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس است.

امید که در پست های مختلف این تیم بازی می کرد امروز در تیم اسمار پشت سر تنها مهاجم این تیم بازی می کند. اعلیحضرت مستقر شد و در مقامش درخشید. این بازیکن که در سال های اخیر حتی چندین بار از پرسپولیس جدا شده بود، امروز یکی از بهترین های تیمش است و بسیار کارآمد عمل می کند.

جالب اینجاست که یحیی گل محمدی برای اولین بار در 3 بازی آخر نیم فصل اول عالیشاه را پشت سر تنها مهاجم تیمش قرار داد و حالا عثار با همان فرمولی که یحیی به او یاد داده از امید استفاده می کند. عالیشاه آنقدر خوب کار کرده که خبری از حضور وحید امیری در ترکیب اصلی پرسپولیس نیست و کلید فرانسوی سرخ ها به نیمکت نشینی پرسپولیس تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: حمله خشن گل محمدی به حاکمان پرسپولیس; از همکاری و صبر من سوء استفاده کردند/ متاسفانه باشگاه باعث شد شکایت کنم



سرویس داخلی اخبار فوتبال