غیبت گلزن استقلال مقابل گل گهر سیرجان!

واریا غفوری یک بار قبل از گل مهدی قیدی از روی نقطه پنالتی اولین گل استقلال را در لیگ بیستم به ثمر رساند. 2 میدان را به یک برنده واگذار کنید. این دیدار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر بیستم با سرمربیگری محمود فکری برگزار شد. واریا غفوری نیز در همین بازی یک پنالتی به ثمر رساند 30 باخت اما با همه اینها در همان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

رویارویی تیم های گل گهر سیرجان و استقلال در حالی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بیست و دوم برگزار می شود که استقلالی ها در آخرین بازی های خود مقابل این حریف سیرجانی را در اختیار ندارند.

واریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال که پس از پایان قراردادش با این تیم موفق به تمدید قرارداد با باشگاه محبوبش نشد. 5 سیرجان در بازی اخیر استقلال سه بار موفق به گلزنی شد و از این حیث بهترین گلزن آبی ها مقابل سیرجانی ها محسوب می شود.

اما این بازیکن که اکنون با شاگردان جواد نکونام و در تیم فولاد خوزستان بازی می کند، در نیمه نهایی جام حذفی همان فصل مقابل دروازه گهر سیرجان یکی از ستاره های تیمش بود. توانست در یک دقیقه دو بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. 74 و 82 گل گهر سیرجان دروازه استقلال را برای صعود به فینال باز می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال