برنامه ویژه قلانوی برای مهار مسی استقلال

باید ذکر شود؛ قیدی با گلزنی در بازی مقابل ملوان، گرفتن پنالتی در همان بازی و ارسال پاس گل برای محبی در بازی با نساجی و تاثیرگذاری روی گل سه امتیازی از کوین یاماگا، موثرترین بازیکن استقلال در شش هفته اول بود. برای استقلال مقابل مس کرمان. آن هم زمانی که او حتی در بازی هفته اول مقابل سپاهان هم در لیست تیمش نبود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال گل گهر سیرجان که در این فصل با چهار مدافع به نام های مهران درخشان مهر، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی و مهدی تیکدری در بازی های لیگ برتر حضور خواهد داشت، قصد دارد از خود برای متوقف کردن مهدی قیدی که معمولا در سمت راست خط دفاعی حریف است استفاده کند. . این فوتبالیست خطرناک را تحت کنترل خود درآورید.

از اردوی سیرجانی ها خبر می رسد سرمربی سابق استقلال که این روزها هدایت گل گهر سیرجان را برعهده دارد قصد دارد با کمک های منطقه ای مهدی قیدی را تقریباً از بازی خارج کند و مانع ارسال توپ توسط این بازیکن برای مهاجمان استقلال شود..

مهدی قیدی که اخیرا توسط سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان با مسی کوچک فوتبال ایران مقایسه شده بود، این روزها و پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، تمرین فشرده و مطلوبی را با آبی پوشان تهرانی دنبال کرده است. تیم او بسیار با انگیزه است و قطعا روز بازی مقابل گل گهر سیرجان یکی از تاثیرگذارترین بازی های سرمربی پرتغالی استقلال مقابل تیم امیر قلعه نویی خواهد بود.

امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در روزهای اخیر در تمرینات تیم گل گهر سیرجان برنامه ویژه ای را برای بازیکنانش در نظر گرفته است تا مراقب یکی دو عنصر خطرناک تیم استقلال باشد.